Gå til innhold

Jeg sliter med at mannen ikke gir meg forspill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nok mer sexlyst enn han generelt. Men vi har oss ganske ofte likevel. Jeg elsker spontan sex, men han liker at deg skal planlegges litt bedre. Dette har vi funnet en gylden middelvei for oss begge. Av og til må vi gi hva den andre ønsker, av og til får vi vår vilje. En god balanse der. 

Men, han er elendig på forspill, og det er jeg også. Skal prøve å forklare. 

Jeg, som mange andre, trenger ofte å bli strøket, kysset, varmet opp, kjærtegnet, føle begjær osv for å bli skikkelig våt. Eller at jeg selv kjærtegn, begjærer, kysser, stryker osv på mannen. Men han gjør ikke dette med meg. Han starter ofte med å bare ta penis litt inn, for så å sakte men sikkert stikke den dypere. Og dette gjør meg jo selvfølgelig våt, men føler liksom det mangler så mye mer av forspillet, som for meg er viktig. Og siden det er jeg som liker den spontane sexen, så er det jo en selvfølge at det er jeg som står for dm"oppvarmingen". Jeg føler det er enklere å prøve å ta tak i "problemet" selv enn å be han utføre et forspill på meg om han selv ikke tenner på dette.  I starten kysset jeg han, koset, klemte, strøk, pustet, gav masasje og kjærtegnet hele kroppen hans. Lepper, Brystvorter, nakke, hals, nedover siden på magen, innsiden av lår, lysken, penis,, ryggen, armer. Men han blir ikke tent av det. Jeg begjærer han med blikket (fordinjeg klarer ikke la vær, han er rådeilig), og dette ser jeg at han liker, men det genser han ikke.  Jeg har spurt hva han liker, men han virker liksom ikke til å tenne på noe av det jeg gjør. Og da blir jeg så usikker, at jeg sliter veldig med å starte forspillet for å gjøre han tent. Han liker også ikke BJ som en del av forspillet, bare etter penetrering når han vil komme. Og det gjør jeg ved glede. Jeg tenner skikkelig på å styre når han kommer og gi han maks nytelse. Enten vet han ikke selv hva som faktisk tenner han som forspill, eller så er det faktisk ingenting som tenner han. 

Det er nok slik at jeg er mer intim og kjærlig i senga enn han. Men han er ellers veldig kjærlig og glad i kos i hverdagen, så det er bare i senga at dette kommer frem som et problem (for meg). Jeg kan jo la være å prøve å ha forspill med han, men denne delen er så viktig for meg, at hvis vi ikke har 5-10 minutter med intimitet først, så er det ikke sjans til å få den inn.. jeg har snakket om hva jeg liker, og hva som skal få meg tent. Og det er bokstavekig talt "bare" et pust i nakken, kyss på halsen og kjærteg av bryst, alt annet er bare et skikkelig bonus og får meg superkåt. 

Kan noen hjelpe meg, enten med tips jeg kan prøve ut for å få han tent? 

Anonymkode: 90353...a5c

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Mannonym20
Skrevet

Det som jeg ville gjort i din situasjon:

ta en alvorsprat med mannen din hvor du forklarer han at du trenger mer enn bare inn og ut under sexen. Da gjerne med fokus på lengre forspill. Dette må ha bare ta til seg og bruke mer tid på. Kanskje ikke hver gang, men av og til i alle fall. 
så hadde jeg kjøpt en bok med sextips. Jeg og min første samboer kjøpte boken «hot sex» for 20 år siden, og så jobbet vi oss sakte gjennom boken sammen. Da lærte jeg masse ting hun likte, og hun lærte seg masse ting som jeg syntes var deilig. 

Skrevet

Den intimiteten du (ts) beskriver er veldig viktig å få til i et forhold. Hos kan det bikke litt fram og tilbake (vi har nok fysisk berøring som et av våre kjærlighetsspråk begge to), så vi sier i fra når hungeren er der. Vi starter som regel alltid med berøring, og da blir gjerne veien videre naturlig. Synes du må gjøre typen din oppmerksom på ditt kjærlighetsspråk, og at dette er nødvendig for deg. Utfordringen er at dette ikke blir en plikt, men noe ham elsker å gjøre. For meg kan det virke pussig at han ikke reagerer på dine tilnærmelser (som er supre), når han ikke gjør det, så må det nok skyldes litt tankeløshet eller at han har et annet kjærlighetsspråk. Menn kan være litt enkle med tanke på sex, og vil gjerne starte med «ekte vare» (tror han), og utelate det viktige forspillet. Jeg vet ikke annen løsning enn å ta en skikkelig prat, eller gi ham i julegave boken «Det kvinner vil ha, Det menn vil ha» av John M Gottman😗

Skrevet

Mulig han forstår bedre, hvis du spør om dere ikke kan kose litt først ? Menn er veldig dårlige tankelesere, noen tar dette naturlig, andre ikke. Du får begjære han med blikket mens han koser på deg. Høres jo ut som at han blir tent av at du er tent, så høres ikke håpløst ut her i det heletatt. Fortell han hva du vil ha, og vis han at du liker det.

Anonymkode: fd204...c10

Skrevet

Her i huset er forspillet stort sett for min skyld. Han trenger mer action (suging/penetrering). Vi har vel egentlig bare akseptert at vi er forskjellig og at det er greit. Jeg har også lært meg å «kreve» forspill: «Nå vil jeg kjærtegnes! Masse!» Selvsagt vil jeg helst at han kommer på det selv og gir det av egen fri vilje, men noen ganger trenger han rett og slett en tydelig påminnelse. Han vil jo gi meg det - han bare kommer ikke på det alltid. 😉 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg var nok mer sexlyst enn han generelt. Men vi har oss ganske ofte likevel. Jeg elsker spontan sex, men han liker at deg skal planlegges litt bedre. Dette har vi funnet en gylden middelvei for oss begge. Av og til må vi gi hva den andre ønsker, av og til får vi vår vilje. En god balanse der. 

Men, han er elendig på forspill, og det er jeg også. Skal prøve å forklare. 

Jeg, som mange andre, trenger ofte å bli strøket, kysset, varmet opp, kjærtegnet, føle begjær osv for å bli skikkelig våt. Eller at jeg selv kjærtegn, begjærer, kysser, stryker osv på mannen. Men han gjør ikke dette med meg. Han starter ofte med å bare ta penis litt inn, for så å sakte men sikkert stikke den dypere. Og dette gjør meg jo selvfølgelig våt, men føler liksom det mangler så mye mer av forspillet, som for meg er viktig. Og siden det er jeg som liker den spontane sexen, så er det jo en selvfølge at det er jeg som står for dm"oppvarmingen". Jeg føler det er enklere å prøve å ta tak i "problemet" selv enn å be han utføre et forspill på meg om han selv ikke tenner på dette.  I starten kysset jeg han, koset, klemte, strøk, pustet, gav masasje og kjærtegnet hele kroppen hans. Lepper, Brystvorter, nakke, hals, nedover siden på magen, innsiden av lår, lysken, penis,, ryggen, armer. Men han blir ikke tent av det. Jeg begjærer han med blikket (fordinjeg klarer ikke la vær, han er rådeilig), og dette ser jeg at han liker, men det genser han ikke.  Jeg har spurt hva han liker, men han virker liksom ikke til å tenne på noe av det jeg gjør. Og da blir jeg så usikker, at jeg sliter veldig med å starte forspillet for å gjøre han tent. Han liker også ikke BJ som en del av forspillet, bare etter penetrering når han vil komme. Og det gjør jeg ved glede. Jeg tenner skikkelig på å styre når han kommer og gi han maks nytelse. Enten vet han ikke selv hva som faktisk tenner han som forspill, eller så er det faktisk ingenting som tenner han. 

Det er nok slik at jeg er mer intim og kjærlig i senga enn han. Men han er ellers veldig kjærlig og glad i kos i hverdagen, så det er bare i senga at dette kommer frem som et problem (for meg). Jeg kan jo la være å prøve å ha forspill med han, men denne delen er så viktig for meg, at hvis vi ikke har 5-10 minutter med intimitet først, så er det ikke sjans til å få den inn.. jeg har snakket om hva jeg liker, og hva som skal få meg tent. Og det er bokstavekig talt "bare" et pust i nakken, kyss på halsen og kjærteg av bryst, alt annet er bare et skikkelig bonus og får meg superkåt. 

Kan noen hjelpe meg, enten med tips jeg kan prøve ut for å få han tent? 

Anonymkode: 90353...a5c

Beklager ts men dette er ikke din drømmemann. Jeg hører du er lidenskap og kjærlig i senga,noe din partner ikke er.

Jeg kunne aldri levd med en mann som ikke var opptatt av min nytelse og velvære. Her er det slikking ,fingring,kosing. Rett inn er fint en gang i blant som en kjappis,og kun det.

Anonymkode: e0ba8...3f1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...