AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Del Skrevet 27. november 2023 Noen som kan komme med et godt tips? Min gamle mor på 80 har alltid vært opptatt av å ta vare på seg selv. I år ønsker hun seg gode kremer, helst en gavepakke med bodylotion ++ til jul. Hun er veldig åpen for å prøve nye merker osv. Jeg er totalt noldus på sånt. Synes det er helt ok med Spenol liksom 😂 Anonymkode: 88928...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #2 Del Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Noen som kan komme med et godt tips? Min gamle mor på 80 har alltid vært opptatt av å ta vare på seg selv. I år ønsker hun seg gode kremer, helst en gavepakke med bodylotion ++ til jul. Hun er veldig åpen for å prøve nye merker osv. Jeg er totalt noldus på sånt. Synes det er helt ok med Spenol liksom 😂 Anonymkode: 88928...8c8 Hva med Dermalogica? Det er et merke som jeg er godt fornøyd med. Anonymkode: 55d22...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #3 Del Skrevet 28. november 2023 Ellers er Rituals et populært merke. Det kan man blant annet kjøpe på Apotek 1 i gavepakninger, hvis du ikke har en Rituals butikk i nærheten av deg. Anonymkode: 55d22...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå