Tusenfryd Skrevet 7. november 2002 #1 Del Skrevet 7. november 2002 Dette er selvsagt det som tidligere ble kalt "direktørens sekretær" - men for endel år siden begynte man å kalle dem lederassistenter. Dvs noen gjorde det, og oppgavene endret seg med dette. Noen steder. Andre steder ikke. Det kommer vel an på alder til "lederen", direktøren, og hvor konservativ han (ja, det er vel oftest "han") er. Hva er deres erfaring mht. arbeidsoppgaver? Og lønn? Hva slags bedrift er dere knyttet til? Offentlige institusjoner (dep. eller andre) - eller privat? (Ja, jeg vet dette helt sikkert varierer fra arbeidsplass til arbeidsplass, og er innforstått med at dette også har med personene som er involvert å gjøre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå