Gå til innhold

Er det noen andre enn milliardærer som kan handle maten på Meny?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Topsi skrev (34 minutter siden):

Meny har gode tilbud,  handler alltid inn masse karbonadedeig til 59.90

Du får ikke mye karbonadedeig  for 59,90 på Meny. Sjekket nå, godt over 200 kroner pr Kilo. Dvs unntatt First Price, men den har de på Kiwi også. 

Anonymkode: 1d293...09c

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor ikke Oda? Levert på døra mye billigere. 

Leverer ikke der jeg bor.

Anonymkode: 7ec60...b6f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får ikke mye karbonadedeig  for 59,90 på Meny. Sjekket nå, godt over 200 kroner pr Kilo. Dvs unntatt First Price, men den har de på Kiwi også. 

Noen uker har du meny karbonadedeig 400g til 59.90, kanskje hver 6 eller 8 uke

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Riktig merkevare?

Anonymkode: 84449...ef5

Ja, de har riktig merkevarer. Ikke som rema som har mest av egne merker eller Nordfjord, eller kiwi som har folkets. Jeg handler helst kun gilde av kjøtt, eller fra ferskvare, må være da norsk. 
Mer utvalg med andre ord, for meny har også billigmerker fordi som synes de frister mest.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det samme til deg som den over, hvorfor ikke Oda? Mye billigere levert på døra. 

Ikke alle bor på østlandet

Anonymkode: 7e704...8bf

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Får sjokk av nordmenn som bruker 2000-3000kr på en handel på meny. Kunne fått de samme varene på utenlandsk butikk for 700-800kr. 

Anonymkode: 43654...97b

Dyrt å dra til utlandet for å handle mat. Ikke alle som bor i nærheten av Sverige. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg handlet lenge kun på Meny, for de var de eneste som leverte hjem. Nei, Oda leverte ikke her. Er absolutt ikke rik nei, er på aap. Men hva skal man gjøre når man er syk og ikke kan handle selv?

Skal sies at jeg likevel klarte å handle for under 4000 i mnd for to personer. Tilbudene er ganske ok.

Anonymkode: 14937...772

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor ikke Oda? Levert på døra mye billigere. 

Sikkert helt greit det når du bor i Oslo, de leverer vel kun på Østlandet.Hverken Oda eller Meny her. Jeg handler på Kiwi..

• Liker 1
Skrevet

Meny har ofte gode tilbud og også 3 for 2 på en del varer. Jeg får varer fra Meny levert hjem hver 14.dag og synes det er helt supert, passer på å bestille mye av det som er på tilbud. Meny har et godt utvalg og god service, og jeg derfor ønsker å legge igjen pengene mine der. Jeg er opptatt av god mat og forstår ikke hvorfor mange nordmenn er så ensidig opptatt a  pris og ikke kvalitet.

Anonymkode: 2ec2d...e58

• Liker 6
Skrevet

Vi handler på Meny fordi alternativet er Joker. Bor på bygda med kun Joker rundt oss. Meny er 30min unna (hver vei), men mannen jobber i nærheten. Neste butikk er 10min fra Meny (altså 20min ekstra kjøring). Det rekker ikke mannen etter arbeidstid, for da rekker han ikke tilbake til bygda vår før bhg stenger.

Handler på Extra hvis vi er i nærheten, men kan ikke kjøre 40min hver vei for å handle til vanlig.

Anonymkode: 3800f...814

Skrevet

Handler ofte på meny via nett, men kjøper kun tilbudene. 

Anonymkode: 6bfbd...42d

Skrevet

Bruker Meny kun når jeg skal ha noe som ikke finnes i billigbutikkene, ferskvare eller spesielle produkter, å ha ukeshandelen der syns blir bare idiotisk når det finnes billigere alternativer 

Skrevet

Jeg har ikke så god råd, men handler på meny innimellom. De har ofte veldig fine grønnsaker, salat og frukt. Og så er det enkelte ting meny har bedre utvalg av enn andre. Jeg tåler ikke melk og da er meny supert. De har også en del gode tilbud innimellom. Sjekker priser, så jeg kjøper ikke noe på meny jeg vet er mye billigere et annet sted. 

Men grandiosa koster omtrent 60 kr på REMA her også. Er helt galskap. Før kjøpte jeg en grandiosa som en lettvint matbit innimellom, nå er det helt uaktuelt. Betaler ikke 60 kr for grandiosa

Anonymkode: 83fbe...5af

• Liker 2
Skrevet

Å kjøpe Grandiosa noe sted som helst er jo galskap, da - uansett hva det koster. Mye verre enn å handle hva som helst på Meny spør dere meg.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg liker Meny veldig godt! Er langt fra milliardær, men bryr meg lite om penger og har råd til både å handle på meny og betale regningene mine, så da gjør jeg det!

De har alt vi skal ha, det er god kundeopplevelse og ikke minst så er varene oppdatert.

Ikke mer enn et par uker siden jeg stakk hånda ned i en pakke karbonader jeg hadde kjøpt på Kiwi. Reagerte på at de var så klissete - de hadde gått ut i april 23!!!!!!! Det hadde aldri skjedd på meny.

Skrevet

Handler kun tilbud på Meny, ofte har de kylling, kjøttdeig og karbonadedeig på tilbud. Dessuten så har de og ofte 50% på taco og da får jeg min favoritt broken taco hot sauce på tilbud. Og så har de 30 % på biff og slikt til tider. :D På mega går det og helst i tilbudsvarer. :) Vanlige varer handler jeg på Kiwi eller Extra. Handler ikke melk og smør på Meny liksom, det er overpriset så til de grader, hvis det ikke er tilbud da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Å kjøpe Grandiosa noe sted som helst er jo galskap, da - uansett hva det koster. Mye verre enn å handle hva som helst på Meny spør dere meg.

Det er Norges mest solgte pizza. Det er minst én million nordmenn du karakteriserer som galninger. Snakk om å være besserwisser. 

• Nyttig 1
Skrevet
sommermor skrev (31 minutter siden):

Sikkert helt greit det når du bor i Oslo, de leverer vel kun på Østlandet.Hverken Oda eller Meny her. Jeg handler på Kiwi..

Oda utvider stadig vekk. Så reklame på facebook i fjor eller noe for Oda på Sørlandet. Jeg har aldri handlet der selv. Men stemmer at ikke alle steder har hverken Oda eller Meny levering. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Riktig merkevare?

Anonymkode: 84449...ef5

Meny har en del bra merkevarer som  vi ikke ser over alt, f.eks. Tjukkmjølk fra Rørosmeieriet, flatbrød fra Røros...

• Liker 2
Skrevet

Handler gode tilbud der. 

Anonymkode: c1cd9...ae2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...