Gå til innhold

Hjelp fra menn.. jeg kastet opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du tenkt om ei jente kastet opp på fylla ? totalt turn off? hadde du mistet interessen?

Anonymkode: 72ba4...30d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skjedd med alle damene jeg har vært sammen med, går fint men selvsagt litt flaut for din del dagen etterpå ;)

Anonymkode: ad58d...fd6

Skrevet

Nesj, hadde ikke blitt forskrekket av det jeg. Hadde derimot begynt å lure på om det skjer ofte at du drikker så mye at du spyr. Jeg ville ikke ha vært sammen med en som drikker så mye og ofte at hun spyr. Hva annet gjør du mens du er så drita? 

Gjest Geminisoul_83
Skrevet

Alle kan vel kaste opp? Enten fordi de er syke, eller på fylla ? Går fint.

Skrevet

«Fylla» og spying er kroken på døra for min del.

Sikkert en aldersgreie. Jeg også var på «fylla» og spøy da jeg var 18-19 år.

Noe sørlig eldre en det og det er fullstendig  turn off. Vil ikke ha en partner som «går på fylla».

Anonymkode: 8210f...878

Skrevet

Har spydd foran flere dagen derpå (dvs på toalettet, så de så det ikke men visste det) og ingen har brydd seg. Kastet faktisk opp foran han som ble min samboer i bli kjent fasen fordi jeg ikke rakk å løpe på do, han sa bare huff da og ga meg vann, så nevnte han det aldri igjen. Det var dagen etter en fest med mye vin.  

Anonymkode: ca888...c47

Skrevet

Det er helt klart turnoff, men ingen deal breaker.

Anonymkode: 20169...267

Skrevet

Kommer helt an på. Nå er dama 43, så ville nok reagert om hun ble så drita at måtte spy. Men hadde vi vært ute med venner, og hun ble litt ivrig og fikk 2 glass for mye, så hadde jeg nok bare fliret og fulgt henne hjem. Skjedde det jevnlig derimot så hadde jeg nok reagert 

Anonymkode: 81a34...50b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...