AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Skrevet 27. november 2023 Jeg ljlore biletter til kondert inder pandemien som ble avlyst. Jeg skal få pengene tilbake men selskapet sliter med å refundere fordi det er i Danmark og det er over ett år siden jeg kjøpte de. Jeg har nå fått wtt skjema tilsendt hvor jeg skal fylle ut kontonummer og et registrerinsnummer på 4! siffer for å få pengene tilbake. På mitt kort har jeg bare en kode som er på 3 siffer. Den cvckode eller hva den heter. Prøvde å fylle inn dette og mitt konto nr men fikk bare opp at det var ugyldig. Noen her som kan veilede meg? Kan det være registrerinsnummer på bilettene? Det står ikke noe om det. Skjønner ikke en dritt og det er snskk om ca 3!lapper Anonymkode: d4063...75a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Skrevet 27. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg ljlore biletter til kondert inder pandemien som ble avlyst. Jeg skal få pengene tilbake men selskapet sliter med å refundere fordi det er i Danmark og det er over ett år siden jeg kjøpte de. Jeg har nå fått wtt skjema tilsendt hvor jeg skal fylle ut kontonummer og et registrerinsnummer på 4! siffer for å få pengene tilbake. På mitt kort har jeg bare en kode som er på 3 siffer. Den cvckode eller hva den heter. Prøvde å fylle inn dette og mitt konto nr men fikk bare opp at det var ugyldig. Noen her som kan veilede meg? Kan det være registrerinsnummer på bilettene? Det står ikke noe om det. Skjønner ikke en dritt og det er snskk om ca 3!lapper Anonymkode: d4063...75a Ring dem og hør? Vanskelig for oss å sitte her og gjette, vi vet ikke engang hvilken arrangør det er (!) Anonymkode: c9804...68c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Skrevet 27. november 2023 Er du sikkert på at det bare er 4 nummer du skal fylle ut og ikke bare skrevet slik **** **** 3556. Om de vil ha bekreftelse på en bankkort de allerede har i sitt system vil de bare ha kortnummeret ditt på nytt. Anonymkode: 08851...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå