AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Del Skrevet 27. november 2023 Dere som har hatt dette, fikk dere vite kjønn på denne? Når jeg skal ha den så er jeg 13+5 så i utgangspunktet bør det kunne gå an å se, men har hørt at ikke alle jordmødre vil si det ? jeg skal ha ul på Sørlandet sykehus i Kristiansand. Er det noen som har noen erfaringer å dele? Anonymkode: b9479...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Del Skrevet 27. november 2023 Jeg var 12+6 på Haukeland, og hun oppga kjønnet hun trodde det var. Selvsagt med forbehold om feil Vi spurte ikke om det. Hun spurte om vi ville at hun skulle sjekke. Anonymkode: 19c0e...ad9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Del Skrevet 27. november 2023 Tok offentlig TUL ved St.Olav, jordmor spurte om jeg ville vite og sa at det var kun litt bedre enn en gjetning, det kunne være feil. Men hun hadde rett, var en jente. Anonymkode: 18b45...24c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #4 Del Skrevet 27. november 2023 Hadde TUL uke 14 på Haukeland. Kjønn ble ikke nevnt, vi spurte heller ikke. Det er ikke en del av undersøkelsen, og vi hadde nok med å se på indre organer og blodgjennomstrømning. Gleder meg til OUL 🙂 Anonymkode: d90c5...071 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #5 Del Skrevet 27. november 2023 Hadde TUL på SSHF Kristiansand i sommer. Vi fikk tilbud om å «vite» kjønn (uten å spørre), men vi ville vente til OUL siden det er mer sikkert ☺️ Men det spørs vel sikkert hvilken jordmor du får. Anonymkode: 71bf6...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #6 Del Skrevet 27. november 2023 Vi fikk ikke vite det på SUS, ble nesten surt da vi spurte etter undersøkelsen. Venninnen min som var en uke etter fikk beskjed før timen startet at de ikke kom til å se etter kjønn. Anonymkode: 42e5d...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vveronicam Skrevet 27. november 2023 #7 Del Skrevet 27. november 2023 Var på TUL på ahus i uke 13 og jordmor der ønsket ikke å si noe om kjønn, da det var vanskelig å si noe sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #8 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi fikk ikke vite det på SUS, ble nesten surt da vi spurte etter undersøkelsen. Venninnen min som var en uke etter fikk beskjed før timen startet at de ikke kom til å se etter kjønn. Anonymkode: 42e5d...2b5 Har en venninne som opplevde det samme, at de bjeffet «DET FOKUSERER VI IKKE PÅ NÅ!»😅 så jeg turte ikke å spørre selv. Fikk heller ikke spørsmål om jeg var interessert, selv om jeg gjerne skulle visst det (selv om det kan være feil så tidlig selvsagt😅) Anonymkode: 6b258...c3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:54 #9 Del Skrevet søndag kl 00:54 Hadde TUL på St Olavs. Ble målt til uke 14+0, og kunne selv se på bildene hva det var. Legen ville likevel ikke si, og sa det var for tidlig å se kjønn. Så dette tror jeg varierer fra person til person, hva de vil si og ikke. Anonymkode: 938b2...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå