Gå til innhold

Hudrens som micellarvann som ikke trengs å skylles av

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etterlater micellarvann og lignende huden mindre ren enn den ville blitt med "vanlig rens" som man kan skylle av?

Av ulike årsaker så fikser jeg ikke "vanlig rens" som man skal skylle av. Det bare går ikke. 

Så derfor lurer jeg på om det er noen her inne som vet dette? 🙂 

Anonymkode: 66d42...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil også nevne at jeg ikke bruke sminke på huden, bare hudkrem. Av sminke bruker jeg bare mascara av og til.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Etterlater micellarvann og lignende huden mindre ren enn den ville blitt med "vanlig rens" som man kan skylle av?

Av ulike årsaker så fikser jeg ikke "vanlig rens" som man skal skylle av. Det bare går ikke. 

Så derfor lurer jeg på om det er noen her inne som vet dette? 🙂 

Hvis du ikke bruker hudsminke,så tror jeg det holder å bruke micellarvann.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Det var det jeg også tenkte, men har blitt litt "skremt" av alle disse med sterke meninger om at man ikke blir ren nok.

Jeg tror og håper at du har rett 😊

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke sminke, annet enn litt maskara. Jeg bruker bare micellarvann, men går over med en våt bomullspad etterpå for ellers føles huden litt seig.

Anonymkode: db26b...dae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg bruker ikke sminke, annet enn litt maskara. Jeg bruker bare micellarvann, men går over med en våt bomullspad etterpå for ellers føles huden litt seig.

Anonymkode: db26b...dae

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare du også 😄 Da satser jeg på at det skal gå fint!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går helt fint. Jeg jobber i støvete miljø og vasker ansiktet med slikt vann fra avene pga sensitiv hud, bomullsdottene blir ganske skitne så det fungerer. 

Anonymkode: 73533...b6c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det går helt fint. Jeg jobber i støvete miljø og vasker ansiktet med slikt vann fra avene pga sensitiv hud, bomullsdottene blir ganske skitne så det fungerer. 

Anonymkode: 73533...b6c

Strålende! Da går jeg for det, og satser på at det blir rent nok 🙂 Tusen takk for svar! 😄

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...