anonym 4545 Skrevet 27. november 2023 #41 Del Skrevet 27. november 2023 (endret) Arne Tiholt skrev (6 minutter siden): Dette er en gammel trend jeg la merke til for lenge siden. Bare se på alle som forsvarer Viggo med nebb og klør og påstår han aldri har gjort noe ulovlig. Jeg har til gode, i noe diskusjonforum eller artikler, å ha sett påstanden om at Viggo Kristiansen, aldri har gjort noe ulovlig. Mulig det er noe galt med min leseferdigheter? Endret 27. november 2023 av anonym 4545 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 27. november 2023 #42 Del Skrevet 27. november 2023 Honey Dew skrev (41 minutter siden): Hadde aldri trodd dette om folk her i landet. De støtter en pedofil og blåser i ofre som har vært utsatt for seksuelt misbruk. Vet ikke helt hva jeg synes om den ukulturen, for å si det slik. Mange som ikke forstår det. Ikke rart at det ble lagt ut en liten reportasje på YouTube, hvor Norge regelrett blir gjort narr av, for å samle inn penger til en overgriper. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 27. november 2023 #43 Del Skrevet 27. november 2023 42 minutter siden, Honey Dew said: Hadde aldri trodd dette om folk her i landet. De støtter en pedofil og Det går an å ha to tanker i hodet samtidig. 42 minutter siden, Honey Dew said: blåser i ofre som har vært utsatt for seksuelt misbruk. Gjør de? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 27. november 2023 #44 Del Skrevet 27. november 2023 14 minutter siden, anonym 4545 said: Jeg har til gode, i noe diskusjonforum eller artikler, å ha sett påstanden om at Viggo Kristiansen, aldri har gjort noe ulovlig. Mulig det er noe galt med min leseferdigheter? Kjære deg, jeg har diskutert med flere både her inne og andre fora som påstår det. Det er en stund siden da jeg ikke gidder engasjere meg lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 27. november 2023 #45 Del Skrevet 27. november 2023 2 minutter siden, Hannah80 said: Mange som ikke forstår det. Ikke rart at det ble lagt ut en liten reportasje på YouTube, hvor Norge regelrett blir gjort narr av, for å samle inn penger til en overgriper. Kan du linke det? Sende PM? Greier ikke finne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 27. november 2023 #46 Del Skrevet 27. november 2023 Arne Tiholt skrev (Akkurat nå): Kan du linke det? Sende PM? Greier ikke finne det Skal prøve å finne videoen. Tror faktisk det var her inne på Kg jeg fant linken. *Må lete* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 27. november 2023 #47 Del Skrevet 27. november 2023 1 minutt siden, Hannah80 said: Mange som ikke forstår det. Ikke rart at det ble lagt ut en liten reportasje på YouTube, hvor Norge regelrett blir gjort narr av, for å samle inn penger til en overgriper. Den saken er 32 år gammel. Lurer på hvor lenge dere mener Granfoss skal spyttes på og holdes nede. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 27. november 2023 #48 Del Skrevet 27. november 2023 1 minutt siden, Helgekarjol said: Den saken er 32 år gammel. Lurer på hvor lenge dere mener Granfoss skal spyttes på og holdes nede. Håper du sier det samme om ABB om 30-40 år. Han skal jo sone sin straff han også. Alle fortjener en sjanse nummer to, ikke sant? 10 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 27. november 2023 #49 Del Skrevet 27. november 2023 14 minutter siden, Arne Tiholt said: Håper du sier det samme om ABB om 30-40 år. Han skal jo sone sin straff han også. Alle fortjener en sjanse nummer to, ikke sant? Tåpelig sammenligning. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 27. november 2023 #50 Del Skrevet 27. november 2023 Synes det er så merkelig at de ikke hadde råd til å sende sønnen på skole, når det faktisk er gratis med offentlig skole i Filippinene. 25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toscana_nights Skrevet 27. november 2023 #51 Del Skrevet 27. november 2023 Helt ærlig. Hva er galt med Norge og nordmenn. Så mye styr og drama pga en serie. Det er aldri mulig å lage noe i Norge uten at det skal snakkes opp om og ned om det ene og det andre. Og at det blir snakket om på debatten 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ufff blir så flau altså. serien var så vidt ute før den ene og den andre skulle mene noe noe om det ene og det andre. Itillegg får han Tore også livet sitt snudd opp ned med negative kommenterer og meldinger. Altså det går bare ikke Ann !!! Sånn er det med alt i Norge. Det er flaut bare. Dette hadde aldri skjedd i USA f eks. Der heier man på folk istedenfor å trekke dem ned. jeg har bare ikke ord for hvor flaut det er at det lages så mye styr om en serie. La nå denne stakkars mannen være i fred. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liil Skrevet 27. november 2023 #52 Del Skrevet 27. november 2023 LCFA skrev (9 timer siden): Det stemmer jo slett ikke. Det står på https://www.vg.no/nyheter/i/l3oPbA/nrk-bidro-for-aa-faa-bamsegutt-og-familien-hjem at NRK bistod til å bestille gjennom sitt reisebyrå men at fakturaen gikk til hans advokat og at pengene ble forskuttert av hun som startet spleisen. Hun får de da tilbake fra spleisen senere. "Sitt reisebyrå"? For vi andre dødelige uten tilknytning til NRK klarer jo ikke å reise noe sted.. Dette gjør det bare mer merkelig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liil Skrevet 27. november 2023 #53 Del Skrevet 27. november 2023 anonym 4545 skrev (3 timer siden): Tror Granfoss først og fremst ønsker helsehjelp fremfor bedre økonomi. Nå er det jo ikke som om det ikke fins leger og et helsevesen på Filippinene, så om dette hadde stemt, kunne han oppsøkt en klinikk der. Eller har du kunnskap om helsetilstander vi kan behandle i Norge som man ikke kan få hjelp med der? Har inntrykk av at han var rimelig opptatt av bedre økonomi også. Trist at han ikke skjønner at han vil få markant dårligere økonomi av å flytte til Norge, i tillegg til enormt mange andre problemer de ikke hadde på FIlippinene. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liil Skrevet 27. november 2023 #54 Del Skrevet 27. november 2023 Helgekarjol skrev (42 minutter siden): Den saken er 32 år gammel. Lurer på hvor lenge dere mener Granfoss skal spyttes på og holdes nede. Er gamle overgrep noe å henge seg opp i eller ikke? Hvis de er det, kan man ikke avfeie det som skjedde i 1991. Hvis de ikke er det, er det rart at man ikke reagerer når han snakker om overgrepene som ble begått mot ham. Eller var det sånn at det bare er overgrep begått MOT og ikke AV Granfoss, som teller? 26 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 28. november 2023 #55 Del Skrevet 28. november 2023 LadeJarl skrev (6 timer siden): Hva er det egentlig du ikke har fått ytret etter en tråd lenger enn et vondt år? Han har en sønn som skal være i norge, det er nok nå. Synes oppriktig synd på hans fru og sønn men det endrer ikke mitt syn på at overskuddet av spleisen, altså det som ikke trengtes til flybillett, bør gå til ofre for seksuelle overgrep 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 28. november 2023 #56 Del Skrevet 28. november 2023 Fru Uperfekt skrev (4 minutter siden): Synes oppriktig synd på hans fru og sønn men det endrer ikke mitt syn på at overskuddet av spleisen, altså det som ikke trengtes til flybillett, bør gå til ofre for seksuelle overgrep Det er opprettet en egen spleis til det formålet https://www.spleis.no/project/352264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 28. november 2023 #57 Del Skrevet 28. november 2023 Knottogtott skrev (6 timer siden): Synes det er så merkelig at de ikke hadde råd til å sende sønnen på skole, når det faktisk er gratis med offentlig skole i Filippinene. Ikke at det gjelder sønnen, men har hørt at det også er en ordning med karakterer, vis karakterene blir for dårlige så kastes du ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTil2 Skrevet 28. november 2023 #58 Del Skrevet 28. november 2023 Adobyen skrev (5 timer siden): Det er opprettet en egen spleis til det formålet https://www.spleis.no/project/352264 Som dessverre får langt mindre enn Granfoss spleisen. Som nå er utvidet i tid og på stigende kurs. Jeg får vondt av å tenke på hvordan disse pengene kommer til å bli sløst bort. Har ikke satt meg så veldig inn i spleis før, men inntrykket av manglende lojalitet mot egne vilkår er overtydelig. Nå er han hjemme. Hvorfor fortsetter spleisen da? Er ikke et av vilkårene at pengene kun skal utbetales for å dekke det faktiske målet med spleisen? 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 28. november 2023 #59 Del Skrevet 28. november 2023 MorTil2 skrev (3 minutter siden): Som dessverre får langt mindre enn Granfoss spleisen. Som nå er utvidet i tid og på stigende kurs. Jeg får vondt av å tenke på hvordan disse pengene kommer til å bli sløst bort. Har ikke satt meg så veldig inn i spleis før, men inntrykket av manglende lojalitet mot egne vilkår er overtydelig. Nå er han hjemme. Hvorfor fortsetter spleisen da? Er ikke et av vilkårene at pengene kun skal utbetales for å dekke det faktiske målet med spleisen? Spleisen er forlenget inntil fristen for angrende givere er nådd. Tror at det er 7.desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 28. november 2023 #60 Del Skrevet 28. november 2023 Det står at han har landet i Norge, men hva med kone og sønnen? Jeg ser ikke nevnt noe om dem. Men de er vel også med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå