Gå til innhold

Jan-Egil "Bamsegutt" Granfoss

kaarebjarne

Anbefalte innlegg

LiseTV skrev (3 timer siden):

Håper han og familien får det fint i Norge.

Helt enig der 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Hvordan går det egentlig med Bamsegutt? Jeg fulgte interessert med helt fra serien ble lansert på NRK, men etter at de kom til Norge er det jo helt tyst… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stabbursmusa skrev (10 minutter siden):

Hvordan går det egentlig med Bamsegutt? Jeg fulgte interessert med helt fra serien ble lansert på NRK, men etter at de kom til Norge er det jo helt tyst… 

Relativt rolig men han legger ut rare ting på Facebook kontoen sin men tvilsomt innhold. I tillegg er det en del fake profiler som drar opp stemningen. Ikke langt unna et shit show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Snublefot62 said:

Relativt rolig men han legger ut rare ting på Facebook kontoen sin men tvilsomt innhold. I tillegg er det en del fake profiler som drar opp stemningen. Ikke langt unna et shit show.

Hva legger han ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne Tiholt skrev (45 minutter siden):

Hva legger han ut?

Ut i fra det jeg kan se kritikk mot andre i relativt harde ordelag. Et av innleggene jeg reagerte på snakket han om en vakker stemme til en ung gutt han anbefalte andre å se/høre. Kanskje en normalt ting å si for andre men med hans historikk ble det veldig feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke hvilken avis som nylig hadde en reportasje om ham etter at han var "på plass" i sitt nye hjem i Trøndelag, 

Det såg ganske stusselig ut, ut fra bildene. Noen av putene i sofaen var fjernet for de ble brukt til madrass. Bamsegutt selv likte best å sitte i sofaen med datamaskin på fanget, kunne journalisten fortelle. 

I reportasjen stod det også at han aldri hadde likt navnet "Bamsegutt", Han ville bli kalt Jan. 

Ektefelle og sønn var ikke avbildet eller omtalt. Håper de er ivaretatt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olsen skrev (34 minutter siden):

Jeg husker ikke hvilken avis som nylig hadde en reportasje om ham etter at han var "på plass" i sitt nye hjem i Trøndelag, 

Det såg ganske stusselig ut, ut fra bildene. Noen av putene i sofaen var fjernet for de ble brukt til madrass. Bamsegutt selv likte best å sitte i sofaen med datamaskin på fanget, kunne journalisten fortelle. 

I reportasjen stod det også at han aldri hadde likt navnet "Bamsegutt", Han ville bli kalt Jan. 

Reportasjen var i Dagbladet. Han har fått drapstrusler og det er laget falske dødsannonser. Han har også blitt oppsøkt hjemme. 

Endret av Octo
Endret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olsen skrev (14 timer siden):

Det var Dagbladet https://www.dagbladet.no/nyheter/kall-meg-jan/80783966

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
LiseTV skrev (4 timer siden):

La han få leve i fred. Han fikk ikke den barndom som andre.

Hvorfor skulle han da kaste mørke skygger over seks andre barns barndom? Dette ved å forgripe seg på dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
LiseTV skrev (På 9.12.2023 den 8.15):

Håper han og familien får det fint i Norge.

Ja, også håper jeg at han ikke gjør noe galt. 

I mellomtida er det en annen nordmann som også har «strandet på Filippinene» - en «Kaningutt»

Han ber også om penger, har spleis, og vil hjem med ni egne unger, en stesønn, exkona og hennes nye mann. 

Strømøy og Fürst Haugen ønsker visst heller ikke å hjelpe denne mannen, siden konseptet er brukt opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er her i Rogaland nå...lurer på hvilken bygd. Tau...Bjerkreim...hvem vet. Håper de tok med hunden🐕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (1 time siden):

Han er her i Rogaland nå...lurer på hvilken bygd. Tau...Bjerkreim...hvem vet. Håper de tok med hunden🐕

En mann på 2.08 kan aldri få et anonymt liv. Aldri i verden. Jeg håper at kona og sønnen slipper å bli plaget.  De som sender trusler til han for det som skjedde for 30 år siden, glemmer at det går utover nye uskyldige mennesker.  

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Pipaluk skrev (2 timer siden):

En mann på 2.08 kan aldri få et anonymt liv. Aldri i verden. Jeg håper at kona og sønnen slipper å bli plaget.  De som sender trusler til han for det som skjedde for 30 år siden, glemmer at det går utover nye uskyldige mennesker.  

Det er primitivt å sende trusler enten folk er dømt for overgrep eller ikke. Men jeg må si at om jeg hadde hatt småbarn, så hadde jeg ikke likt å ha Granfoss som nabo. 
Men kona og sønnen er jo uskyldig i dette, så håper folk lar de være i fred og behandler de på en ok måte 

Endret av Inkognitoher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SnuskeLuska skrev (34 minutter siden):

Det huset er et renovasjonsobjekt. Han flytter sønnen, kona og seg selv inn i en dødsfelle. 

Screenshot_20240210_121206_Chrome.thumb.jpg.64a7c38d04dd3ffa87256515a34665e5.jpgScreenshot_20240210_121218_Chrome.thumb.jpg.f476502a2da7ce176bbcafb87e2ac4a3.jpg

My point exactly. Det er ikke ei krone igjen til oppussing. Boligen er et renovasjonsobjekt som trenger minst noen millioner for å ikke falle sammen.

Men kanskje de planlegger Tore Strømøy sitt store comeback i 2025? I en spesialepisode av «Der ingen kunne tru at nokon kunne bu»?

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kostet huset da? De fikk jo ca 4 mill på spleisen. Hvis huset er så dårlig som dere sier, så kan det vel ikke kostet mer enn et par mill. Så da har de jo et par mill til oppussing, bil og møbler.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...