AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Skrevet 27. november 2023 Hei jeg har en stor hannhund en rottweiler, snill som dagen er lang jeg lot to jenter, i nabolaget passe på den til kvelden da jeg, måtte på en langtur når jeg kom hjem, så hadde de levert hunden for meg, når jeg kommer hjem og ser hunden, så ser jeg at de har 💅 klørne hans rosa, kjente at det boblet i hodet, men jeg valgte og beholde roen, hvordan fjerner jeg neglelakken?, jeg er en mann så jeg, har ikke noe peiling på slikt, det rette hadde vært, og bedt de to sleipe frøknene, komme hit og fjerne det, men jeg vil ikke kjefte på dem, hva må jeg skaffe?, og hvordan skal jeg klare og få det av klørne?, er det ikke sånne dott puter og noe vått inni?. Anonymkode: ed4f8...e8b
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Skrevet 27. november 2023 Det går bort av seg selv Anonymkode: 7d7b9...0c2
AntiBullshit Skrevet 27. november 2023 #3 Skrevet 27. november 2023 Det vil slipes vekk etterhvert som hunden går tur, men du kan også kjøpe negelakkfjerner og bomullspads på matbutikken. Bare spør betjeningen hvor de har det stående, pleier å være med qtips, tannkrem, såpe-avdelingen 1
Volvoerbest Skrevet 27. november 2023 #4 Skrevet 27. november 2023 They 💅 it Haha sorry for at jeg ler, men jeg kan bare se for meg hver gang, du er ute og går tur og folk, legger merke til det 😝 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #5 Skrevet 27. november 2023 Hadde du faktisk vært en mann og ikke bare en liten trollegutt, ville du brukt aceton som du har stående i verkstedet for lengst! Anonymkode: acb51...752 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #6 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei jeg har en stor hannhund en rottweiler, snill som dagen er lang jeg lot to jenter, i nabolaget passe på den til kvelden da jeg, måtte på en langtur når jeg kom hjem, så hadde de levert hunden for meg, når jeg kommer hjem og ser hunden, så ser jeg at de har 💅 klørne hans rosa, kjente at det boblet i hodet, men jeg valgte og beholde roen, hvordan fjerner jeg neglelakken?, jeg er en mann så jeg, har ikke noe peiling på slikt, det rette hadde vært, og bedt de to sleipe frøknene, komme hit og fjerne det, men jeg vil ikke kjefte på dem, hva må jeg skaffe?, og hvordan skal jeg klare og få det av klørne?, er det ikke sånne dott puter og noe vått inni?. Anonymkode: ed4f8...e8b Anbefaler å stikke innom Kicks eller lignende butikk og spørre om de har produktene du trenger. Anonymkode: de98f...d32
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #7 Skrevet 28. november 2023 Neglelakkfjerner og bomullsdott eller papirlommetørkle, evt kjøkkenpapir. Det finnes på større dagligvarebutikker, helsekost, apotek, parfymeri, o.l. Drypp neglelakkfjerner på en bomullsdott (e.l.), og hold det mot klørne i noen sekunder så kommer lakken av lett som bare det. Ikke glem å vask grundig av labbene med vann etterpå, slik at ikke han får i seg aceton, det kan visstnok føre til kraftig diare og oppkast hos hunder. Anonymkode: 5d97d...677
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #8 Skrevet 28. november 2023 sterke saker N-Fjerner og aceton - ikke bra for hunder. Let it go man;) Du kan evt bruke en neglefil. Anonymkode: b6042...d21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå