AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Skrevet 27. november 2023 Jeg skulle sjekke journalen min i forbindelse med forsikring. Logget inn på helsenorge og forventet å finne info om tidligere resepter, vaksiner og undersøkelser, men det er helt tomt. Ikke ett eneste ord. Jeg er en ganske frisk person og er hos legen kanskje en gang annenhvert år, men er det riktig at det ikke står noe som helst der? Hva pleier det å stå? Anonymkode: fe9f1...0e6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Skrevet 27. november 2023 Har du trykket deg inn på riktig side da? Du finner ikke dette under "pasientjournal", men under "vaksiner" og "legemidler". Vaksiner og resepter skal være tilgjengelig til alle. Hva som finne i pasientjournalen varierer. Resepter kan du også finne ved å gå inn i kjernejournalen. Anonymkode: 0778f...d40 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Skrevet 27. november 2023 På helsenorge står heller ingenting fra fastlegen, så sant det ikke er sendt henvisninger og sånt, utover resepter og vaksiner. Fastlegene har sitt eget journalsystem. Anonymkode: e4c21...d80 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå