AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Skrevet 27. november 2023 Hei jeg og ei venninne snuser, hun snuser mye mer enn meg, moren har dårlig råd og har sagt, at hun får en boks snus hver fredag, da skal hun leve på den til neste fredag, hun er tom hver onsdag, da kommer hun til meg "har du snus eller?", basert på antall snus poser så skylder hun meg 6 bokser, men hun har ikke kjøpt tilbake til meg, hun driver sånn hver bidige uke, nå er jeg lei og jeg har sagt ifra, da ble hun sur og sa "mamma har dårlig råd og det vet du", jeg sa ifra til moren igår og moren ble rasende, og beklaget til meg nå skal min venninne, kjøpe en stor snus rull i Sverige, neste gang de drar dit og hun skal bruke penger, ifra sin egen lommebok var det galt av meg, og kreve de tilbake? jeg har spist middag, hos dem hver søndag en god stund nå, og da følte hun vel at det var en god grunn, til og bomme snus ifra meg uten og måtte gjøre opp. Anonymkode: a1aea...8c0
flusa Skrevet 27. november 2023 #2 Skrevet 27. november 2023 Syns det er dumt at du gir henne snus,for så å kreve det tilbake i ettertid. Du burde heller slutte å gi henne,da. Hvor gamle er dere,forressten?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): jeg har spist middag, hos dem hver søndag en god stund nå, og da følte hun vel at det var en god grunn, til og bomme snus ifra meg uten og måtte gjøre opp. Hvor hadde du spist om du ikke hadde vært hos dem? Selv hadde jeg lett bommet bort litt snus i bytte mot en god middag Anonymkode: b26bb...487
Mrs.Under Skrevet 27. november 2023 #4 Skrevet 27. november 2023 Trodde det var 18 års grense for å kjøpe snus, men her høres det ut som dere er mye yngre? Utrolig at du valgte å sladre til mora enn å snakke med venninna di. Skjerpings altså, du kunne ha nekta å gi henne snus. Hun har jo tydeligvis penger selv, så da kunne hun vel ha kjøpt snus? 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #5 Skrevet 27. november 2023 Beste hadde vært og sagt til henne, "fra og med nå så skal jeg ha snus tilbake", da er jeg skråsikker på at, hun hadde sluttet og "bomme", eller kuttet ned på snus bruket, for og slippe og havne i "gjeld", hos deg men når du lar henne holde på, så tenker hun st du synes synd på dem/henne, jeg er enig i at rett skal være rett, men du gikk frem på feil måte, men ingen vennskap er perfekte, inviter dem hjem til deg, på en middag eller stikk innom dem, og ta med noe godt og innrøm, at du gikk frem på feil måte 🤘 Anonymkode: a1aea...8c0
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #6 Skrevet 27. november 2023 Slutt å del ut snus, saken løst… Anonymkode: 93530...ee4 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #7 Skrevet 27. november 2023 så du sladret på vennen din til moren hennes og er overrasket over at hun ble furt - og samtidig eter du på dem hver søndag uten å ha noen form for dårlig samvittighet for dette? Anonymkode: 2eb8f...b81
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #8 Skrevet 27. november 2023 Slutt å snuse? Det er vel det letteste Anonymkode: 9077e...f4c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #9 Skrevet 27. november 2023 Hvilken mor er det som sponser snusingen til barnet sitt? Anonymkode: 59665...e6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå