AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Skrevet 27. november 2023 Vi har et år brukt trumf kredittkort for å spare bonuspoeng. Vi har dette året brukt 132 000 og spart rett i underkant av 4000 i bonuspoeng. Jeg syns ikke det er så veldig bra jeg. Nå har vi lastet inn æ appen på visakortet, i dag handlet vi inn litt småting. På den handelen på under 300 kroner, sparte vi 15 kroner, altså 5%. Neste år skal vi sjekke om vi sparer mer på dette enn trumfpoengene. Jeg tror nesten man sparer mest på dette siste? Noen andre som har sjekket dette? Anonymkode: 3e685...950
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Skrevet 27. november 2023 Tilhenger av coop her. Med kredittkortet, strøm og mye mer er det fort spart inn masse penger. Ligger på rundt 10k spart hele 2023. Tviler på at de andre er så gode da. Klart at tilbud har de alle sammen. Verdt å følge med. Anonymkode: f7a06...75b
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Skrevet 27. november 2023 Jeg bruker Trumf og Coop mastercard etter hva jeg får mest på. Bruker Coop mastercard på alt jeg handler fra Coop. Trumf Visa til alt jeg handler alle andre steder. Æ hver gang jeg handler på Rema. Og sjekker priser mellom ulike butikker på ulike varer. Det hjelper ikke med god bonus på ett produkt hos Rema, hvis det samme produktet bare koster halvparten på Kiwi. Anonymkode: 77523...034
newman01 Skrevet 27. november 2023 #4 Skrevet 27. november 2023 (endret) 38 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har et år brukt trumf kredittkort for å spare bonuspoeng. Vi har dette året brukt0 132 00 og spart rett i underkant av 4000 i bonuspoeng. Jeg syns ikke det er så veldig bra jeg. Nå har vi lastet inn æ appen på visakortet, i dag handlet vi inn litt småting. På den handelen på under 300 kroner, sparte vi 15 kroner, altså 5%. Neste år skal vi sjekke om vi sparer mer på dette enn trumfpoengene. Jeg tror nesten man sparer mest på dette siste? Noen andre som har sjekket dette? Anonymkode: 3e685...950 Spørsmålet er hva det koster i året å handle et annet sted enn Kiwi... Om du betaler 132'000 og får 4000kr i bonus eller betaler 128'000 og ingenting i bonus spiller egentlig ingen rolle. Men om du betaler 200'000 og får 50'000 i bonus ville du kanskje vært fornøyd med ordningen, selv om du blir flådd... Hvor er det billigst å handle, inklusiv rabatter, er ganske vanskelig å holde orden på. Og sammenligne år for år er også utfordrende, siden prisene stiger litt for fort og er ganske ustabile for tiden Endret 27. november 2023 av newman01 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå