Linnie Skrevet 7. november 2002 #1 Del Skrevet 7. november 2002 Er det noen som husker den? Med Bjørnen Teodor, Eli Rygh og musen Tassmus rassmus (eller noe sånnt)??? Jeg husker jeg syntes den var så søt, men den sender de jo aldri i reprise!! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2002 #2 Del Skrevet 7. november 2002 Ja, jeg husker den, utrolig søt og morsom. Det er helt tragisk at Nrk aldri sender disse koselige "gammeldagse" programmene i reprise. Det er ikke rart ungene blir krevende i underholdninga når alt skal være så hipt etc. Vet at det er mange som liker Jul i Blåfjell og Jul på Månetoppen eller hva det heter men jeg er av den gammeldagse typen (29 år) så jeg setter pris på "Jul i Skomakergata" og Jul med Theodor og Eli Rygh. På disse programmene er det faktisk litt seriøst snakk istedetfor alt det flåseriet de sender nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 7. november 2002 #3 Del Skrevet 7. november 2002 Helt enig! Barnetv generelt nå til dags har ikke kvalitet. Hva er galt med Jul i Skomakergata siden det ikke kan sendes om igjen. Og jul i Portveien, gikk ikke det et par år også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 7. november 2002 #4 Del Skrevet 7. november 2002 Digget Tassmuss helt rått. Han var moro for store barn også. Bare måten han hoppet opp og ned på og de søte beina. Går det an og starte mailekampanje sånn som vi gjorde med Ob. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 7. november 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg har sendt enmail til NRK og spurt om den blir sendt igjen noen gang, men har ikke fått svar enda... Men kanskje vi skule startet en kampanje? Hadde vært morro!! (Kanskje vi i det minste kunne fått den på video??) Jeg og DIGGA tassmus!!! Kjempe morro når han hoppa og snakka!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marianne82 Skrevet 27. november 2002 #6 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg savner teodor jul med eli og portveiens jul. En ting til jeg savner fra jeg var lita på 80tallet, er pernille og mr. nelson. Det brukte de å sende i romjula om morran på NRK. Vet de sendte pernille for 2 eller 3 år siden, men nå sender jo bare NRK sånne nymoderen barne tv-program. Jeg synes ikke alt av de nye moderne barne tv programmene er noe bra. Søskenbarnet mitt på 4 år liker ikke vanlig barne tv på NRK, hun ser heller på gamle disney filmen av Donald og Co. Gleder meg som en liten unge til donald på julaften. hehe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 27. november 2002 #7 Del Skrevet 27. november 2002 Tassmus var virkelig kjempesøt og morsom. Jeg hadde veldig sansen for ham gitt. Synd ikke denne julekalenderen blir sendt i reprise, men man kan jo alltids håpe. Synes disse gamle produksjonene er kjempekoselige jeg! Forøvrig håper jeg "Drømmen om Narnia" sendes denne julen også, for det har blitt en skikkelig juletradisjon for meg. Håper forresten Vertshuset den Gyldne Hale kommer tilbake også. Jeg var skikkelig oppslukt i den julekalenderen og lærte meg en masse tegnspråk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå