AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Skrevet 27. november 2023 Fjernet en visdomstann for 18 dager siden i dag, og nå er det så vondt igjen at jeg har tatt smertestillende for første gang på over en uke. Er det vanlig at det kommer og går litt? Før lindringen slo inn, gjorde det vondt nedover kjeven og i store deler av ansikt og hode på den berørte siden. Nå kjenner jeg det mer lokalt bare. Jeg er over 40 og har hørt at det kan ta litt lenger tid med helingen når man er litt oppi årene. Noen erfaringer? Anonymkode: 71962...350
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Skrevet 27. november 2023 Jeg synes 18 dager var veldig mye, ville nok ringt tannlegen. Anonymkode: 0a83a...73f
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #3 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg synes 18 dager var veldig mye, ville nok ringt tannlegen. Anonymkode: 0a83a...73f Takk for svar! Jeg har vært hos tannlegen nå og har betennelse og dry socket, så det kan visst skjære seg relativt lenge etter trekkingen også. Anonymkode: 71962...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå