Gå til innhold

Folk som blir forbanna fordi folk pynter til jule hjemme hos seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor? Nå mener jeg når folk pynter i November. Er jo tidlig, men folk må jo få gjøre som de vil. At folk blir sinte for det det skjønner jeg ikke. Hva er din mening?

Anonymkode: 50e8c...a26

• Liker 11
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor? Nå mener jeg når folk pynter i November. Er jo tidlig, men folk må jo få gjøre som de vil. At folk blir sinte for det det skjønner jeg ikke. Hva er din mening?

Jesp..  

• Liker 1
Skrevet
Rødstrupa skrev (1 minutt siden):

Jesp..  

Haha.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha.

Ønsker deg en fin førjulstid, tidlig pyntet eller ikke.🎄🐇

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette vekker så mye sinne hos en del mennesker. Man kan jo umulig ha det helt bra med seg selv hvis noe som gjøres for glede gjør deg sint. Folk kan få pynte akkurat så tidlig eller sent som de vil. Det plager ikke meg å se julepyntede trær i vinduene fra november selv om vi venter til lille julaften. Å gå forbi julevarer i butikkene er heller ikke vanskeligere enn å gå forbi andre varer man ikke kjøper. Live and let live. ❤️ 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hsr verken sett eller hørt en eneste som har vært forbanna men en må få ha en mening om det vi ser og hører.

Det er utvanning av tradisjoner 

Ingen lever i et vakum og en blir påvirket av at noen insisterer på å ha jul i tre måneder 

Det henger ikke på greip å pynte til jul når det ikke er jul

Julen blir mindre spesielt for mange. Vi hadde kritisert de som gir barna sine lørdagsgodt syv dager i uken også. 

Anonymkode: 31a09...697

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg skjønner ikke at man kan bli,sint for det    ?

At man har en mening om det,derimot.

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns bare det er litt synd at det går utover julestemninga mi også. Jeg må liksom spare på julestemninga ellers går jeg tom før jul. Så når jeg er på butikken må jeg unngå å se på julebrusen fordi det bruker opp julestemninga mi. Jeg er ikke sint, jeg syns bare det er litt synd at folk ikke tar hensyn til oss som ikke har evig med julestemning :)

Anonymkode: 20c86...45b

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Gleder meg alltid til høsten, fordi da kommer klagingen på at julen starter for tidlig. Koser meg med å lese sinte kommentarer på internett hver eneste år.

Anonymkode: 3bebc...d07

• Liker 5
Skrevet

Jeg satt en nisse i vinduet ut mot veien i September, bare for å provosere.

Anonymkode: 3bebc...d07

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg blir ikke forbanna, jeg synes bare det er synd at julen blir utvannet. Også ser jeg på det som typisk for den generasjonen som har vokst opp uten evne til å glede seg til noe, men som må ha "instant gratification". 

Anonymkode: 4b52f...2b2

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Har aldri opplevd at folk blir sinte for det- og folk blir jo sinte for det meste ,så det sier litt om hvor lite betent dette er… 

det jeg har opplevd at folk blir sinte for en blinklys i sterke farger i hager og på verandaen som er plassert slik at de lyser inn i andre boliger, stuer og soverom som kan være forstyrrende - men da er det jo ikke snakk om « i egen bolig « . 
har folk gått inn til deg på besøk og blitt sinte for at har julestjerne på stuebordet liksom.. 🤔 

Anonymkode: c1c7b...e6b

• Liker 3
Skrevet

November er trist. Syns det er fint at folk setter opp vinterlys ute allerede i november. Det hjelper mot vinterdepresjonen.

Hva folk gjør inne vet jeg jo egentlig ikke, så da bryr jeg meg ikke. 

Anonymkode: 61635...2bb

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Forbanna blir jeg veldig skjeldent, og at flere og flere blir demente er ikke noe jeg blir forbannet for men ja det er det jeg mener om de som roter så grådig med datoene: at de er demente. Litt skrullete. Så ja jeg har en mening om slike mennesker fordi som nevnt så er det utvanning av tradisjonene og tradisjoner er det julen er bygget på. Og det gir like lite mening å pynte til jul i nov som å pynte til 17. mai i april, og jeg må få lov til å mene at det bare er skrullete litt demente mennesker som gjør det på den måten men det betyr ikke at jeg er forbannet av den grunn.

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet

Har vi ikke minst to tråder pr år om det fra før?? 

Anonymkode: 3b400...11b

• Liker 2
Skrevet

JuleLys er da bare koselig synes jeg

Har hørt om folk som blir sinte for at voksne kjøper julegaver til hverandre også. Jeg skjønner ikke hvorfor. Går det utover dem på noen måte?

Skrevet

Folk må få gjøre som de vil selvfølgelig. 

(Inne i nøtten blir Peanut litt lei seg når folk hiver ut julen når den begynner 06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif24. desember er ikke slutten på julen).

• Liker 7
Skrevet
skreppamedleppa skrev (52 minutter siden):

Forbanna blir jeg veldig skjeldent, og at flere og flere blir demente er ikke noe jeg blir forbannet for men ja det er det jeg mener om de som roter så grådig med datoene: at de er demente. Litt skrullete. Så ja jeg har en mening om slike mennesker fordi som nevnt så er det utvanning av tradisjonene og tradisjoner er det julen er bygget på. Og det gir like lite mening å pynte til jul i nov som å pynte til 17. mai i april, og jeg må få lov til å mene at det bare er skrullete litt demente mennesker som gjør det på den måten men det betyr ikke at jeg er forbannet av den grunn.

Demente? De jeg kjenner som gjør dette er ikke demente.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Demente? De jeg kjenner som gjør dette er ikke demente.

Det er det inntrykket de gir når de ikke engang har kontroll på kalenderen ;)

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Egoistiske gledesdrepere er det de er..

Har en venninne som hater jul, gaver, ikke skal feire osv., paralellt med at hun har en stor frykt for å være aleine i julen. Hun er så jævlig slitsom..virker som hun helst ønsker rasere alle andres jul der vi ikke skal få pynte, kjøpe gaver eller feire med våre familier og heller holde henne med selskap og høre henne raljere om hvor kjipt jul er uten så mye som en nisse å trøste oss med. Niks, da får man sitte aleine og ha det så godt altså.

Anonymkode: 324f4...b90

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...