Gå til innhold

Hysteroskopi, gravid. Så redd nå!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok hysteroskopi for to uker siden, det var 4 dager etter el. Fant nå ut at jeg er gravid og leser overalt at hysteroskopi kan ødelegge for graviditeten. Skal snakke med lege, men måtte bare lufte dette. Gjorde ingenting i livmora annet enn å se etter polypper. Noe det ikke var. 

Anonymkode: d35b2...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 dpo har ikke egget nådd livmoren ennå, så dersom du har blitt gravid har det skjedd etter de var inni der :) faren er dersom man er senere i syklusen og egget allerede har festet seg, da kan det bli dratt ut med utstyret/vasket ut/blødd ut pga irritasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (4 minutter siden):

4 dpo har ikke egget nådd livmoren ennå, så dersom du har blitt gravid har det skjedd etter de var inni der :) faren er dersom man er senere i syklusen og egget allerede har festet seg, da kan det bli dratt ut med utstyret/vasket ut/blødd ut pga irritasjon. 

Men er det 100% sikkert at graviditeten blir ødelagt av en slik undersøkelse dersom man allerede er gravid? Ble litt nysgjerrig på dette nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For når jeg var der sa de at det var en fortykket slimhinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For når jeg var der sa de at det var en fortykket slimhinne. 

Det kan du få om du er gravid eller få mensen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du nå (to uker etter undersøkelsen) har funnet ut at du er gravid, er vel ingenting ødelagt?! Da vet du vel at det gikk bra? 

Anonymkode: f1bf2...35a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...