Gå til innhold

Varmeste strømpebuksene nå på vinteren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har de varmeste strømpebuksene nå i vintertid? Og da mener jeg at en ikke fryser...

Tenkte å mye i skjørt fremover..

Til deg som bruker skjørt/kjole nå vinterstid: Bruker du andre ting tilegg som f.eks knestrømper eller leggvarmere?

Anonymkode: 5aec7...4d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan også bruke leggins under, og ullsokker. Jeg bruker ofte thermo-leggings og ullsokker i stedet for strømpebukse. 

Ellers har jeg ullstrømpebukser fra pierre robert (men må alltid ha sokker i tillegg), eller 200 den strømpebukser fra HM. 

Men det er leggings som funker best for meg, de er ikke så blåse-rett-igjennom som alt jeg har prøvd av strømpebukser. Når jeg har vintersko på ser uansett ingen forskjell på leggings og strømpebukse

Anonymkode: a5ac2...48d

Skrevet

Nå er denne jeg nevene for pluss size, men termostrømpebukse fra Zizzi er genial.

Vil jo tro at de har termostrømpebukse hos andre butikker i normale størrelser også 😄

Anonymkode: 2366d...bd9

Skrevet

Tips til gode thermoleggings?

Skrevet

Thermostrømpebuksene på Bonprix er gull. Den i grå føles trang pga. stoffet. Ellers er de andre bra. Men gå opp et par. str. 

Anonymkode: 871d5...55f

Skrevet

Disse som det reklameres for over alt med loddent stoff på innsiden er like gode som lovet. Ser ut som vanlige tynne strømpebukser, men er tynne og varme.

Anonymkode: a6adf...c5a

Skrevet

I dag måtte jeg ta på strømpebukse under langbuksene, riktig nok bare en vanlig 40 den da, men det var deilig likevel😀

Anonymkode: 5c95f...f53

Skrevet

Bruker lange leggvarmere i ull i tillegg til ullstrømper bukser fra Cubus. Holder meg god og varm her det er minus 14 grader. Kryper det lengre ned tar jeg en ullongs fra Lanulva over når jeg er ute og går.

Leggvarmerne er hjemmestrikket for å få de lange nok.

Anonymkode: 20c78...f89

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har knehøye støvletter med lammeskinnsfor. Og lang nok kåpe til at den rekker nedenfor støvlettkanten. Altså ingen glipp der strømpene er ute i vinden.  Da kan jeg ha hvilken strømpebukse jeg vil, som passer temperaturen inne på kontoret. Må bytte til innesko da, hadde kokt om jeg skulle gått i de støvlettene inne. 

Anonymkode: fd769...c47

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker bare ullstrømpebukser fra pierre robert, det fungerer fint i Oslo iallefall.

• Liker 1
Skrevet

Rusta har noen svarte thermo-leggings som er skikkelig varme og gode. Tror jeg betalte 50 kr for en. De er litt gjennomsiktige så minner litt om en strømpebukse i utseende da.

Anonymkode: 983f7...91c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 11.34):

Hvem har de varmeste strømpebuksene nå i vintertid? Og da mener jeg at en ikke fryser...

Tenkte å mye i skjørt fremover..

Til deg som bruker skjørt/kjole nå vinterstid: Bruker du andre ting tilegg som f.eks knestrømper eller leggvarmere?

Anonymkode: 5aec7...4d6

Kjøpte termo- tights på rusta faktisk. Overraskende gode å gå med. Men holder deg ikke varm i mange minusgrader. 

Anonymkode: cd597...8eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...