AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Skrevet 27. november 2023 Hvem har de varmeste strømpebuksene nå i vintertid? Og da mener jeg at en ikke fryser... Tenkte å mye i skjørt fremover.. Til deg som bruker skjørt/kjole nå vinterstid: Bruker du andre ting tilegg som f.eks knestrømper eller leggvarmere? Anonymkode: 5aec7...4d6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Skrevet 27. november 2023 Du kan også bruke leggins under, og ullsokker. Jeg bruker ofte thermo-leggings og ullsokker i stedet for strømpebukse. Ellers har jeg ullstrømpebukser fra pierre robert (men må alltid ha sokker i tillegg), eller 200 den strømpebukser fra HM. Men det er leggings som funker best for meg, de er ikke så blåse-rett-igjennom som alt jeg har prøvd av strømpebukser. Når jeg har vintersko på ser uansett ingen forskjell på leggings og strømpebukse Anonymkode: a5ac2...48d
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Skrevet 27. november 2023 Nå er denne jeg nevene for pluss size, men termostrømpebukse fra Zizzi er genial. Vil jo tro at de har termostrømpebukse hos andre butikker i normale størrelser også 😄 Anonymkode: 2366d...bd9
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #5 Skrevet 28. november 2023 Thermostrømpebuksene på Bonprix er gull. Den i grå føles trang pga. stoffet. Ellers er de andre bra. Men gå opp et par. str. Anonymkode: 871d5...55f
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #6 Skrevet 28. november 2023 Disse som det reklameres for over alt med loddent stoff på innsiden er like gode som lovet. Ser ut som vanlige tynne strømpebukser, men er tynne og varme. Anonymkode: a6adf...c5a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #7 Skrevet 28. november 2023 I dag måtte jeg ta på strømpebukse under langbuksene, riktig nok bare en vanlig 40 den da, men det var deilig likevel😀 Anonymkode: 5c95f...f53
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #8 Skrevet 28. november 2023 Bruker lange leggvarmere i ull i tillegg til ullstrømper bukser fra Cubus. Holder meg god og varm her det er minus 14 grader. Kryper det lengre ned tar jeg en ullongs fra Lanulva over når jeg er ute og går. Leggvarmerne er hjemmestrikket for å få de lange nok. Anonymkode: 20c78...f89 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #9 Skrevet 28. november 2023 Jeg har knehøye støvletter med lammeskinnsfor. Og lang nok kåpe til at den rekker nedenfor støvlettkanten. Altså ingen glipp der strømpene er ute i vinden. Da kan jeg ha hvilken strømpebukse jeg vil, som passer temperaturen inne på kontoret. Må bytte til innesko da, hadde kokt om jeg skulle gått i de støvlettene inne. Anonymkode: fd769...c47 1
IkkeStudentLenger Skrevet 29. november 2023 #10 Skrevet 29. november 2023 Jeg bruker bare ullstrømpebukser fra pierre robert, det fungerer fint i Oslo iallefall. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #11 Skrevet 29. november 2023 Rusta har noen svarte thermo-leggings som er skikkelig varme og gode. Tror jeg betalte 50 kr for en. De er litt gjennomsiktige så minner litt om en strømpebukse i utseende da. Anonymkode: 983f7...91c 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #12 Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 11.34): Hvem har de varmeste strømpebuksene nå i vintertid? Og da mener jeg at en ikke fryser... Tenkte å mye i skjørt fremover.. Til deg som bruker skjørt/kjole nå vinterstid: Bruker du andre ting tilegg som f.eks knestrømper eller leggvarmere? Anonymkode: 5aec7...4d6 Kjøpte termo- tights på rusta faktisk. Overraskende gode å gå med. Men holder deg ikke varm i mange minusgrader. Anonymkode: cd597...8eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå