Gå til innhold

Vanlig med melding etter første treff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en tinderdate i går ettermiddag. Gikk tur. Var hyggelig, fikk inntrykk av at han også syntes det. Men er det dårlig tegn at han ikke har skrevet melding etterpå og takket for turen/fulgt opp?

Føler jeg var mest «på» for å få til å treffes, derfor hadde jeg lyst å se om det var litt tak i han. Dessuten har jeg erfaring fra tidligere at mannen skriver melding etter treff om han er interessert🫤

Anonymkode: 165ce...9fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har "tre dagers regel" for å ikke virke desperat. 
Andre sender melding allerede på vei hjem. 

Anonymkode: 22a7f...311

• Liker 1
Skrevet

Trenger ikke å bety noe fra eller til hvis det bare er en dag siden, men se det an noen dager om du ikke vil ta initiativet selv. Går det mange dager uten at du hører noe, så har du mest sannsynlig svaret (at han ikke er så interessert) med mindre han er veldig sjenert eller noe sånt. 

Anonymkode: 57a33...d89

Gjest Mannonym20
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Traff en tinderdate i går ettermiddag. Gikk tur. Var hyggelig, fikk inntrykk av at han også syntes det. Men er det dårlig tegn at han ikke har skrevet melding etterpå og takket for turen/fulgt opp?

Føler jeg var mest «på» for å få til å treffes, derfor hadde jeg lyst å se om det var litt tak i han. Dessuten har jeg erfaring fra tidligere at mannen skriver melding etter treff om han er interessert🫤

Dette er som regel et dårlig tegn

Skrevet

Ble det puling eller var det bortkastet tid?

Anonymkode: 935dc...05e

Skrevet

Regler og spill er bare tull. Er man keen så er man keen.

Anonymkode: 5f7fb...2df

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ble det puling eller var det bortkastet tid?

Anonymkode: 935dc...05e

Mye puling på en times gåtur✌🏼🏼

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Regler og spill er bare tull. Er man keen så er man keen.

Anonymkode: 5f7fb...2df

Det er det jeg og tenker. Tredagers-regel er tull og turnoff.

ts

Skrevet
Mannonym20 skrev (4 minutter siden):

Dette er som regel et dårlig tegn

Uff..ja det er vel det

ts

Skrevet

Ingen melding - dårlig tegn. For meg i hvert fall. 

Anonymkode: d04c6...695

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er det jeg og tenker. Tredagers-regel er tull og turnoff.

ts

Da skriver du også når du føler for det. Eller er det andre regler for deg?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Alltid ved interesse har jeg fått melding like etter treff. 

Anonymkode: b56e1...c88

• Nyttig 1
Skrevet

Tja, du kan jo sende melding du også? 

Jeg har fått melding hvor mannen har takket for daten selv uten at han var spesielt interessert. 

Likevel tror jeg de fleste som faktisk er interesserte er litt på i starten. Det er hvertfall hva jeg liker best. Mulig jeg kunne vert mer tålmodig, men jeg antar at han ikke er interessert nok om han drøyer det tre hele dager med å ta kontakt igjen.. 

Anonymkode: ab5c7...e1e

• Liker 1
Skrevet
svartkatt skrev (4 minutter siden):

Da skriver du også når du føler for det. Eller er det andre regler for deg?

Absolutt ikke. Er bare det at jeg har vært pådriveren i det siste, og da hadde det vært fint om han viste at han også faktisk er interessert.

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Absolutt ikke. Er bare det at jeg har vært pådriveren i det siste, og da hadde det vært fint om han viste at han også faktisk er interessert.

ts

Da venter du noen dager, så får du svaret ditt. Hører du ikke noe, eller bare litt etter at mange dager har gått, så er han antakeligvis ikke så interessert. 

Anonymkode: 57a33...d89

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tja, du kan jo sende melding du også? 

Jeg har fått melding hvor mannen har takket for daten selv uten at han var spesielt interessert. 

Likevel tror jeg de fleste som faktisk er interesserte er litt på i starten. Det er hvertfall hva jeg liker best. Mulig jeg kunne vert mer tålmodig, men jeg antar at han ikke er interessert nok om han drøyer det tre hele dager med å ta kontakt igjen.. 

Anonymkode: ab5c7...e1e

Ja jeg kan jo det. Men som jeg skrev i et annet svar her, jeg tok initiativ til treff i går og da hadde det vært hyggelig om han fulgte opp og viste interesse tilbake. Fint med balanse i kontakten.

Skrevet

Da synes jeg at du skal sende en melding, og takke for turen. Skriv at du hadde det hyggelig, og spør direkte om han tenker at det er grunnlag for mer kontakt. 

Skulle ønske at folk grubla mindre og gjorde mer, framfor å gå i disse grøftene av formålsløs undring og bekymring.

• Liker 2
Skrevet

Siste date sendte masse meldinger etter å ha fulgt meg hjem. Forrige date fulgte meg også hjem og meldet. Men han forsvant etter to dates :( Heldigvis, siden siste date var mer klaff. 

Skrevet
Andro skrev (14 minutter siden):

Da synes jeg at du skal sende en melding, og takke for turen. Skriv at du hadde det hyggelig, og spør direkte om han tenker at det er grunnlag for mer kontakt. 

Skulle ønske at folk grubla mindre og gjorde mer, framfor å gå i disse grøftene av formålsløs undring og bekymring.

Tror jeg skal ta deg på ordet😁 Hater å gå på vent..

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...