AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Skrevet 27. november 2023 For eksempel en venn/venninne ringer på døra, kan du si at de må vente til du er ferdig med å onanere? Eller hva om din mor ringer, tør du si at du ringer opp igjen når du er ferdig med å onanere? Eller om du blir forstyrret av venner eller søsken.. Jeg tipper veldig få er så frilynte, men finnes det noen som tør å kalle en spade for en spade, og ikke finne på all verdens andre unnskyldninger? Anonymkode: 69d8a...22e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Skrevet 27. november 2023 Hvorfor i alle dager skal man prakke på andre folk seksualiteten sin på den måten? Ingen vil ha den informasjonen!! 🤮🤮 Det er ikke frilyndt, det er grenseløst og totalt fritt for folkeskikk og sosiale antenner. 🤮🤮 Anonymkode: fb85c...50f 11 1 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Skrevet 27. november 2023 Når jeg sitter med fleshlightwn og det ringer, være det seg eller venner så har jeg dette i tankene. Det de ikke vet har de ikke vondt av. Men jeg behersker meg selvfølgelig. Setter ikke igang med ''jaget'' midt i en samtale selvfølgelig. Anonymkode: b14c7...a8a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #4 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når jeg sitter med fleshlightwn og det ringer, være det seg eller venner så har jeg dette i tankene. Det de ikke vet har de ikke vondt av. Men jeg behersker meg selvfølgelig. Setter ikke igang med ''jaget'' midt i en samtale selvfølgelig. Anonymkode: b14c7...a8a Sitter du seriøst å runker mens du prater med folk i tlf? Hvorfor gjør du deg ikke bare ferdig før du ringer deg opp igjen etterpå? Anonymkode: c7c5c...087 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #5 Skrevet 27. november 2023 Haha nei man forteller selvsagt aldri sånt til noen. Dersom telefonen min ringer når jeg holder på og koser meg, så svarer jeg bare dersom jeg ser det er noe viktig, ellers lar jeg den bare ringe ut, og så ringer jeg opp etterpå. Forteller heller ikke da hva jeg bedrev 😅 Dersom det ringer på døra så vurderer jeg om jeg gidder å avslutte og åpne eller ikke. Jeg pleier å ha god kontroll på mine besøk, så mest sannsynlig lar jeg være å åpne. Som regel så onanerer jeg under middagshvilen min på ettermiddagen. Sier da til sønnen min at nå går mamma og hviler. Sier selvsagt ikke at jeg går og onanerer. Onanering er en privatsak. Det er egentlig ikke noe flaut over det, men mottaker blir flau. Anonymkode: d7904...e0c 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #6 Skrevet 4. desember 2023 Da velger jeg tider da jeg regner å være uforstyrret . Ville aldri sagt det til noen Anonymkode: 3e789...dfd
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #7 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 11.22): For eksempel en venn/venninne ringer på døra, kan du si at de må vente til du er ferdig med å onanere? Eller hva om din mor ringer, tør du si at du ringer opp igjen når du er ferdig med å onanere? Eller om du blir forstyrret av venner eller søsken.. Jeg tipper veldig få er så frilynte, men finnes det noen som tør å kalle en spade for en spade, og ikke finne på all verdens andre unnskyldninger? Anonymkode: 69d8a...22e Selfølgelig ikke. Jeg har da folkeskikk. Anonymkode: d0feb...8f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå