AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Skrevet 27. november 2023 Har irritert meg over at jeg aldri kan få tak i sportsutstyr i min lokale sportsbutikk. Det er en svær butikk, men kom ikke dit for å kjøpe en ball, et par svømmebriller, badesko eller en fiskestang. Det har de ikke! Derimot har de masse fancy bekledning og noen få dyre detaljer. Har sportsbutikker blitt slik, at man får hjelp med å se smashing ut på hytteturen men skal man faktisk ha utstyr til aktiviteter blir man henvist til netthandel? Anonymkode: 09cca...af8
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #2 Skrevet 28. november 2023 Det lønner seg ikke å ta inn varer de selger lite av. Det sier seg jo selv.. Det er flere som trenger klær enn svømmebriller. Svømmebriller er også enklere å handle på nett enn klær er (da vil man gjerne prøve størrelsene). Så ja, du er henvist til netthandel, rett og slett fordi butikkene har fokus på å tjene penger. Anonymkode: fdddc...200
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #3 Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det lønner seg ikke å ta inn varer de selger lite av. Det sier seg jo selv.. Det er flere som trenger klær enn svømmebriller. Svømmebriller er også enklere å handle på nett enn klær er (da vil man gjerne prøve størrelsene). Så ja, du er henvist til netthandel, rett og slett fordi butikkene har fokus på å tjene penger. Anonymkode: fdddc...200 Det stemmer, det er i bekledning fortjenesten ligger. Litt slik som at bensinstasjonens fortjeneste ikke ligger i salget av bensin, men av pølser. Anonymkode: 29a12...e6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå