AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #1 Skrevet 27. november 2023 Ja er det vanlig? Syns det er litt ekkelt å ligge i halvsøvne og så begynne å drømme Anonymkode: 8e9a7...4fe
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Skrevet 27. november 2023 Jaa jeg gjør det! Så føler meg nesten helt utslitt når jeg endelig klarer å våkne ordentlig.. Anonymkode: 8bafe...02a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jaa jeg gjør det! Så føler meg nesten helt utslitt når jeg endelig klarer å våkne ordentlig.. Anonymkode: 8bafe...02a Opplever også at jeg begynner å drømme før jeg har sovna ordentlig..? Anonymkode: 8e9a7...4fe
Million Skrevet 27. november 2023 #4 Skrevet 27. november 2023 Ja, det har skjedd meg mange ganger. Noen ganger "drømmer" hjernen før man faller helt ordentlig i søvn, så man er klar over at man ikke sover helt og at det er en drøm man har. Her om dagen drømte jeg at jeg kunne fly og seilte rundt i rommet, men jeg var samtidig klar over at jeg drømte, men det var en sånn kilende følelse i magen av å suse rundt i lufta i stua (i drømmen gjorde jeg det). Det er sånt som skjer bare, man begynner å drømme når hjernen fremdeles er halvvåken, eller man fortsetter å drømme litt etter at man har halvveis våknet men ikke helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå