AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #41 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Spørsmålet er hvordan det ble slik … ingen blir slik uten videre. Omgivelsene er gjerne helt hysteriske og det hjelper ikke på barna. Ergo handler det mer om deg og dine behov for dramatiske emosjonelle utbrudd fremfor å faktisk hjelpe barn. Anonymkode: c7c87...2cd 🤦🏼♀️ Anonymkode: 8c705...601 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #42 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 🤦🏼♀️ Anonymkode: 8c705...601 cause and effect ... Anonymkode: c7c87...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #43 Del Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 1.59): Ja, men det er krise innenfor psykologien, hvis du er litt vel bevandret ved du også om denne krisen. ja, jeg snakker av egne erfaringer. Kunne ønske jeg aldri ble sendt til psykolog. Ser ingen nytte eller bruksverdi av det. Ble bare forvirret av å gå til psykolog. Anonymkode: c7c87...2cd Samme her. Har vært hos flere, og de sier veldig forskjellige ting. Jeg har fått ulik diagnose av de forskjellige psykologene.. Gikk først til en. Det var ikke givende, så jeg sluttet, og etter en stund prøvde jeg en annen. Men nei.. ikke noe særlig det heller. Med tilbakeblikkens øyne, synes jeg ikke jeg fikk noen oppvåkning eller hjelp til å takle det jeg har slitt med. De kunne ikke hjelpe meg.. Anonymkode: 8b474...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #44 Del Skrevet 29. november 2023 Her var det barn med psykose, og far med bipolar. Det fikk han ikke før barna var født. Han har aldri gått til psykolog, men bruker tidvis medisiner Ungdommen ble selvsagt lagt inn til hun var på antipsykotiske medisiner og psykose roet seg. Jeg har tro på psykiatrien, men psykologer synes jeg vel det er mye rart av. Der at de ikke bygger skikkelig på behandlingsmetoder, og at det er litt sånn komsi-komsa hva de prøver ut, gjør meg skeptisk. Det viker lite vitenskapelig og etter innfallsmetode. Organiseringen er dårlig. Anonymkode: 76e02...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #45 Del Skrevet 29. november 2023 Det er såpass lite tilgang på psykolog for barn og unge, at dette løser seg selv. Du trenger ikke bekymre deg. Anonymkode: bd7ba...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #46 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 1.28): Psykologer har en enormt tillit i samfunnet, så høy tillit at det er grunn til å være skeptisk. Selvfølgelig smiler de, de har det jo som plommen i egget. Høy status, ingen som stiller spørsmål ved deres profesjon. Hva mer kan man be om. Ingen bevisføring trenger de å føre heller, enkelte kunne blitt utmerkede kiosklitteratur-forfattere. Hvis du er glad i barnet ditt, ikke send barnet ditt til en psykolog. Vent heller til barnet er voksent og er i stand til å fatte egne beslutninger. Anonymkode: c7c87...2cd Man får jo ikke jobbe som psykolog uten profesjon og vitnemål. De fleste sender jo ikke barnet til psykolog om barnet ikke har behov for det? Det er jo legens vurdering mtp henvisning. Barn og unge som får hjelp kan få det mye bedre, istedenfor at problemene vokser seg stor som voksen. høres ut som du har dårlig erfaring, men forskning viser at det er nyttig at barn får hjelp når de har det vanskelig Anonymkode: ae5e0...030 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå