AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Skrevet 26. november 2023 Babyen nærmer seg 3mnd gammel og kan nå sove en halvtime i vogn, hurra! Stor forbedring fra å bare kunne duppe i fanget. Men om natta går det ikke så mye lettere. Drømmer om å kunne legge babyen før jeg legger meg selv, men som det er nå så må jeg legge meg samtidig. Har ikke sjans til å få henne til å sove i egen seng, hun sover veldig lett og våkner av ingenting. Helst vil hun sove med puppen, våkner nesten tvert jeg prøver å rulle meg unna. Jeg sover bedre hvis jeg får litt avstand mellom oss for det føles utrygt å ligge inntil men det er så vanskelig å få til. Tar selvfølgelig ikke smokk. Skjønner ikke hvordan jeg skal få endret på dette. Hjelp?🫠 Noen som har vært der og funnet noen triks? Anonymkode: 854d3...d7d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #2 Skrevet 26. november 2023 Prøvde alle triks jeg kom over, ingenting hjalp annet enn å ta tiden til hjelp. Jeg jobber på sykehjem, så sa til meg selv at jeg har aldri hørt noen av de gamle klage på tiden de hadde brukt tett inntil barna sine😅 det hjalp for å få litt perspektiv. Kunne legge henne før meg fra sånn tre-fire måneders alder. Flere måneder etter det med flere oppvåkninger før jeg la meg, men fikk i hvert fall gjort litt ting innimellom uten baby på fanget😂 les ellers om trygg samsoving (både på norsk og tror jeg leste mye bra på britiske sider), det gjorde at jeg slappet totalt av med samsoving. Anonymkode: bf5ab...d1e 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Skrevet 26. november 2023 Hadde det slik med mine også, men det ble lettere. Etterhvert kunne jeg amme de i svime og snike meg som en ninja ut av dobbeltsenga. Det er en egen kunst det der 😅 Anonymkode: a19f2...5d2 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Babyen nærmer seg 3mnd gammel og kan nå sove en halvtime i vogn, hurra! Stor forbedring fra å bare kunne duppe i fanget. Men om natta går det ikke så mye lettere. Drømmer om å kunne legge babyen før jeg legger meg selv, men som det er nå så må jeg legge meg samtidig. Har ikke sjans til å få henne til å sove i egen seng, hun sover veldig lett og våkner av ingenting. Helst vil hun sove med puppen, våkner nesten tvert jeg prøver å rulle meg unna. Jeg sover bedre hvis jeg får litt avstand mellom oss for det føles utrygt å ligge inntil men det er så vanskelig å få til. Tar selvfølgelig ikke smokk. Skjønner ikke hvordan jeg skal få endret på dette. Hjelp?🫠 Noen som har vært der og funnet noen triks? Anonymkode: 854d3...d7d Prøv forskjellige smokker. Avent Soothie var eneste ungen her tok… å måtte bruke tid på å lære babyen å forstå hvordan den skulle brukes😅 Avent Soothie er det hull i så du kan holde den på plass til babyen forstår tegninga, og den er formet helt rund. Anonymkode: 04b2c...f4e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå