Gå til innhold

Festeblødning? PS med ekkelt bilde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Siste første mensdag var for 15 dager siden. Måler ikke EL, men antatt i går.. kan ha vært før. Hadde masse EL-slim mandag. Hatt sex 1-2 ganger hver dag fra forrige helg. Liten rosa blødning fredag og i dag. 

Kan det være festeblødning eller ville det vært tidlig? Legger ved et ekkelt bilde

IMG_0590.jpeg

Anonymkode: d7834...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være at du har fått rifter i skjeden etter sex?

Jeg får ofte det,og får da lett 'blødning'/rosa papor som du viser her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke festeblødning iallefall.. om du hadde EL i går, og egget ble befruktet så er det ikke sånn at egget fester seg bam rett etterpå. Det tar alt mellom 3-9 dager normalt. 

Anonymkode: acea1...36e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (8 timer siden):

Kan det være at du har fått rifter i skjeden etter sex?

Jeg får ofte det,og får da lett 'blødning'/rosa papor som du viser her.

Ikke hatt sex siden lørdag og har godt med glid. Tviler på rift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (8 timer siden):

Om du hadde eggløsning i går kan det komme derfra..eller etter sex

Kanskje EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke festeblødning iallefall.. om du hadde EL i går, og egget ble befruktet så er det ikke sånn at egget fester seg bam rett etterpå. Det tar alt mellom 3-9 dager normalt. 

Anonymkode: acea1...36e

Tenkte mest om kanskje EL kom tidligere og var på mandag, siden jeg hadde masse EL-slim, men har ikke så god greie på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør aldri ved eggløsning men jeg har lest at kvinner kan oppleve en lett blødning da.
Kan også se ut som om det er litt slim sammen med blodet? Kjente du på det og føltes det ut som eggløsningsslim?

Hvis du hypotetisk sett hadde EL tidligst mandag, og opplevde blødningene på fredag, da er 4-5 dager i korteste laget for å være en festeblødning.
Jeg ville tenkt EL. Det er vanlig å få eggløsningsslim opptil 5 dager før EL, så det passer i grunn ganske godt med de blødningene du opplever her. Passer også veldig godt overens med at du opplever dette 15 dager siden første mens, som er et ganske normalt tidspunkt å få EL på. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertefisk skrev (6 timer siden):

Jeg blør aldri ved eggløsning men jeg har lest at kvinner kan oppleve en lett blødning da.
Kan også se ut som om det er litt slim sammen med blodet? Kjente du på det og føltes det ut som eggløsningsslim?

Hvis du hypotetisk sett hadde EL tidligst mandag, og opplevde blødningene på fredag, da er 4-5 dager i korteste laget for å være en festeblødning.
Jeg ville tenkt EL. Det er vanlig å få eggløsningsslim opptil 5 dager før EL, så det passer i grunn ganske godt med de blødningene du opplever her. Passer også veldig godt overens med at du opplever dette 15 dager siden første mens, som er et ganske normalt tidspunkt å få EL på. :)

Takk for svar, da tar jeg det som en blødning ved EL :) Mye rart med disse kroppene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...