AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Del Skrevet 26. november 2023 Har prøvd å bli gravid i 4 mnd nå uten suksess og tankene har begynt å spinne rundt dette berømte eggløsningsslimet. Jeg ser ikke spor av det. Dette stretchy, eggehvitaktige slimet som vistnok skal oppstå hele 5 dager før eggløsning. Jeg kikker og kjenner men finner ingenting. Aldri. Det er enten helt tørt eller så er det vanlig og hvitaktig eller så er det tynt og vannete (rundt EL) men ikke i nærheten av å ligne på eggehvite og kan definitivt ikke strekkes flere cm som bildene jeg har sett på nett. Dere som har dette type slim, hvordan opplever du det? Hvis du fører fingeren inn, er det der til alle døgnets tider? Eller oppdager du det først når det har havnet i trusa eller på papiret? Føler du at det endrer konsistens dersom du har hatt sex den dagen? Og hvor mye slim får du? Beklager detaljene, jeg bare prøver å finne ut hva jeg skal se etter, eller om jeg burde ta kontakt med legen. 😅 Anonymkode: bdeed...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Del Skrevet 27. november 2023 Jeg får det rundt 2 dager før positiv EL-test som regel Ser det da som at tynt slim henger ned fra skjeden når jeg skal tørke meg etter jeg har vært på do. Veldig tynn tråd med slim, og gjennomsiktig, kan da ta "hente ut" litt med fingeren og sjekke om det er elastisk ved å trekke det mellom tommel og pekefinger. Anonymkode: a86f9...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 27. november 2023 #3 Del Skrevet 27. november 2023 Jeg merker endring i utflod/slim ca 3-4 dager før jeg får første utslag på EL tester. Enkleste måten å beskrive det på er vel at det er som eggehvite.. De dagene jeg får utslag på EL og EL dagen - øker det i mengde og det får en litt sånn klar hvitaktig farge. 1 dag etter EL så er utfloden helt vanlig igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #4 Del Skrevet 27. november 2023 Som en fest i underbuksa, hver gang! Anonymkode: 127a3...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #5 Del Skrevet 28. november 2023 Grapefrukt juice sksl visst gi mer av slikt utflod. Prøv å drikke det. Anonymkode: 4fac9...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #6 Del Skrevet 28. november 2023 Jeg har aldri hatt eggløsningsslim. Er 13 uker gravid nå Anonymkode: 0ee80...dd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå