AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Skrevet 26. november 2023 Planlagt å møte en tinderdate. Men litt lite ko takt før møtet, selv om han er veldig hyggelig når vi snakkes. Han som tok kontaky og ønsker møte. Hva tenker dere? Anonymkode: d6915...20f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #2 Skrevet 26. november 2023 Bedre at det ikke er så mye kontakt før en date tenker jeg da Da har dere noe å snakke om på daten. Lykke til☺️ Anonymkode: 974c0...9c5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Bedre at det ikke er så mye kontakt før en date tenker jeg da Da har dere noe å snakke om på daten. Lykke til☺️ Anonymkode: 974c0...9c5 Så du tenker ikke at det ikkr blir å skje? Jeg føler litt på manglede interesse. ts Anonymkode: d6915...20f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Skrevet 26. november 2023 Kvinne her, og vil ha så lite kontakt som mulig før første date. Orker ikke press og prestasjonsangst før date, heller ta det lett og ledig. Anonymkode: 8b5ac...51a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Skrevet 26. november 2023 Mulig man er veldig forskjellig der. Jeg tolker lite meldinger som liten interesse. ts Anonymkode: d6915...20f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Skrevet 26. november 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Mulig man er veldig forskjellig der. Jeg tolker lite meldinger som liten interesse. ts Anonymkode: d6915...20f Jeg kan være superinteressert uten å melde mye først, er jo derfor jeg sa ja i utganspunktet 😊 viktigste er handling over ord, møter han opp glad til daten er det det som betyr noe. Bedre enn en som skriver i månedsvis og så ghoster rett før treff, finnes de også. Anonymkode: 8b5ac...51a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #7 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du tenker ikke at det ikkr blir å skje? Jeg føler litt på manglede interesse. ts Anonymkode: d6915...20f Hvis du føler på manglende interesse så spør han om dere skal møtes til uka, sier han ja så møt han og gi det en sjanse, kommer han med unnskyldninger eller avlyser så er han ikke interessert. Anonymkode: 4a3fc...545
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #8 Skrevet 26. november 2023 Det er han som har foreslått å møtes. Jeg kunne ikke akkurat når han spurte (begge har et par travle uker) siden jeg satt med eksamen og full jobb. Nå har han barnet sitt men skulle se til helgen. Er liksom mer vant til mye kontakt når man planlegger å møtes. Men tiden vil vise. Orker bare ikke bruke tid på de som er useriøse. Anonymkode: d6915...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå