Gå til innhold

Ufint å be kollega kontakte meg hvis han blir skilt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel, og har en crush på en fyr som jobber i samme firma, men ikke samme avdeling. Han er gift, men vi har alltid hatt en god tone, med det jeg opplever som litt ufarlig flørting. 

Jeg skal nå slutte i firmaet, ville det vært creepy og sendt han er mail hvor han får min private e-post og at han gjerne må ta kontakt hvis han blir skilt engang ? 

Anonymkode: da0b3...f34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: 26697...5f5

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet

🤣

Anonymkode: c67f1...48c

• Liker 2
Skrevet

Ja, det ville vært litt creepy synes jeg 

Anonymkode: b3402...246

• Liker 1
Skrevet

😂ja

Anonymkode: 58665...134

• Liker 1
Skrevet

Den mailen sender du ikke...

Om dere allerede har en god tone og flørter, så er jo sjansen stor for at han kontakter deg uansett ved evt brudd.

• Liker 4
Skrevet

Ja, det er mer enn litt spesielt...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, absolutt

Anonymkode: b2861...b64

• Liker 1
Skrevet

Det gjør man ikke nei. Så utrolig pinlig 🙈🙈🙈 

Anonymkode: 11c05...62a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det mulig å vise seg sååå desperat 🤮

• Liker 4
Skrevet

Jada, bare sleng på "gjerne hvis du ikker blir skilt også, blunk blunk" 🙄

Anonymkode: 15980...36f

• Liker 2
Skrevet

Dropp det med «hvis du blir skilt» send en Mail fra nye jobben og si at du gjerne vil holde kontakt selv om dere ikke jobber sammen lenger.

Anonymkode: 31f1b...897

Skrevet

Det er sjukt spesielt å gjøre. Hadde ikke likt om en kollega sa noe sånt til meg før han sluttet. Da hadde jeg bare lurt hvilke signaler jeg sendte ut ble så til de grader misforstått. 

Anonymkode: cec4e...e4f

Skrevet

Helt uspiselig. Ikke gjør det. 

Anonymkode: 430e1...b18

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Noe sånt hadde jeg sikkert villet dagdrømt lenge om å gjøre dersom jeg byttet jobb nå. Jeg er på grensen til forelska i en gift kollega, og det er i hvert fall i noen grad gjensidig. Tror aldri jeg hadde gjennomført. Det er feil ovenfor kona. Men først og fremst er det FLAUT, flaut, flaut. Blir litt sånn småstressa bare av tanken 😅

Anonymkode: eccaa...d1e

Skrevet

Uakseptabelt 

Anonymkode: 12542...4c3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er singel, og har en crush på en fyr som jobber i samme firma, men ikke samme avdeling. Han er gift, men vi har alltid hatt en god tone, med det jeg opplever som litt ufarlig flørting. 

Jeg skal nå slutte i firmaet, ville det vært creepy og sendt han er mail hvor han får min private e-post og at han gjerne må ta kontakt hvis han blir skilt engang ? 

Anonymkode: da0b3...f34

Det er jo litt søtt da. Men jeg vet ikke hvor hvor lurt det er. 

Anonymkode: 708b8...65d

Skrevet

Ikke creepy, har dere en god og flørtende tone så blir han vel bare sjarmert.

Men det er jo litt å legge an på han, da. Hva vil du egentlig med meldingen, vil du ta det et skritt videre allerede nå mens han er gift? 

Anonymkode: 34503...5c1

Skrevet

Det viser lite respekt for forholdet han er i i dag. Hvis du har noen som helst omtanke for han og kona som par (og evt barn), så sender du ikke en slik e-post. Ikke lag potensielt trøbbel hvis du har samvittighet.

Anonymkode: 3b602...b33

• Liker 2
Skrevet

Dagens beste 😂

Anonymkode: 58665...134

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...