Gå til innhold

Flere som slipper seg mer løs i sengehalmen med litt innabords?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først hadde vi en periode med sex døgnet ryndt. Så barn, men likevel sex nesten hver dag. Nå har de forlatt reiret, og vi burde ikke hatt noen begrensninger lenger, men det er ikke som før. Men muligens det er alderen som tynger, eller at ting er blitt kjedeligere. Unntaket er når vi har litt innabords. Enten vi kommer hjem etter lystig lag, eller bare sittet hjemme med godt drikke. Da kan vi plutselig bli som ungdommer igjen. Slipper oss skikkelig løs, og finne på ting.. 

Flere som har det slik? 

Anonymkode: 32634...5de

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg absolutt ikke igjen, og helt ærlig høres det ut som dere kanskje burde ta litt tak i problemet?

Sex med alkohol innabords er deffinitivt den dårligste sexen vi har, og det samme forteller de fleste venninnene mine, hvis det er den beste tenker jeg at det ligger noe i veien for sexlivet deres.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Først hadde vi en periode med sex døgnet ryndt. Så barn, men likevel sex nesten hver dag. Nå har de forlatt reiret, og vi burde ikke hatt noen begrensninger lenger, men det er ikke som før. Men muligens det er alderen som tynger, eller at ting er blitt kjedeligere. Unntaket er når vi har litt innabords. Enten vi kommer hjem etter lystig lag, eller bare sittet hjemme med godt drikke. Da kan vi plutselig bli som ungdommer igjen. Slipper oss skikkelig løs, og finne på ting.. 

Flere som har det slik? 

Jeg (vi) har det faktisk motsatt.

Tipper det 15-16 år siden vi sist hadde sex når en eller begge av oss hadde drukket alkohol.

Jeg har overhode ikke lyst på sex når jeg har drukket alkohol. I tillegg blir sexen ræva.

Anonymkode: 076c8...466

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg (vi) har det faktisk motsatt.

Tipper det 15-16 år siden vi sist hadde sex når en eller begge av oss hadde drukket alkohol.

Jeg har overhode ikke lyst på sex når jeg har drukket alkohol. I tillegg blir sexen ræva.

Anonymkode: 076c8...466

Enig. Fyllesex er ræva. 

Anonymkode: d9bab...63c

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Flere som har det slik? 

Jeg synes det er smart hvis det ikke finnes andre løsninger, dere har jo tross alt sex igjen.. mens andre med samme problem sliter med sexen😉 Men jeg kjenner og forstår problemstillingen.. men jeg tror ikke dere er dritings, slik som andre svarer her. Her mener du vel bare noen vinglass, som bryter "isen" TS?

Den eneste ulempen er at det stort sett blir bare sex i helgene, eller gjør dere"avhengig" av vinglasset. Men likevel tror jeg det går å minske inntaket, for hver gang dere har sex. Til slutt er "isen" brutt for alltid.. og dere kan pule som unge kaniner igjen🤭 Så jo.. ta dere tid, dette tror jeg bare er midlertidig.. så vil du nok høre at senga deres knirker på onsdager også.. uten vin💙

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet

Kjenner meg ikke igjen. Drikker nesten ikke alkohol lenger men sexen er bedre enn noen gang. Alkohol er vel heller ikke kjent for å booste ereksjon akkurat, i tillegg til alt annet hærverk den bedriver med kroppen min. 

Anonymkode: 2c50a...705

Skrevet

Jeg skjønner egentlig hva du mener, vi har jo også litt mer kreativ sex når vi har hatt noe innabords.

Til "hverdags" så benyttes ikke den samme kreativiteten om det så er seg på stuen eller kjøkkenbenken osv.

Om sexen blir bedre eller dårligere kan man jo sikkert diskutere, men kreativiteten blir jo definitivt større.

Skrevet

Det er vel relativt kjent fenomen at vi får færre fordommer og tøyer grensene våres mer med litt innabords. Det mange derimot glemmer er at forståelsen av hva en gjør og kontrollen forsvinner i samme tempo. Og det er dårlig kombo med sex.

Jeg og samboer kan ha sex mens vi har en del innabords men det er ikke alltid det er det beste sexen. Helst motsatt. Sex med ukjente sluttet jeg helt med allerede i 17-18 års alderen ene og alene pga risikoen for misforståelser og anklager i ettertid.

Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Jeg synes det er smart hvis det ikke finnes andre løsninger, dere har jo tross alt sex igjen.. mens andre med samme problem sliter med sexen😉 Men jeg kjenner og forstår problemstillingen.. men jeg tror ikke dere er dritings, slik som andre svarer her. Her mener du vel bare noen vinglass, som bryter "isen" TS?

Den eneste ulempen er at det stort sett blir bare sex i helgene, eller gjør dere"avhengig" av vinglasset. Men likevel tror jeg det går å minske inntaket, for hver gang dere har sex. Til slutt er "isen" brutt for alltid.. og dere kan pule som unge kaniner igjen🤭 Så jo.. ta dere tid, dette tror jeg bare er midlertidig.. så vil du nok høre at senga deres knirker på onsdager også.. uten vin💙

TS: Er ganske riktig oppfattet dette ja, men kaniner igjen? Vel.. 😁

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Enig. Fyllesex er ræva. 

Anonymkode: d9bab...63c

Det kommer an på hvor full man er. Fyllesex er supert hvis man ikke er alt for full.

Anonymkode: 9cc19...c92

Skrevet

Hvordan er det ellers? Er det ting dere "burde ha gjort" først som tynger ned? Oppvask? Og er det enten "penetrering i misjonær til begge kommer eller den ene gir opp" og absolutt ingen kjærlighetstegn ellers, eller slår dere hverandre litt på rumpa og hvisker til hverandre, kysser og sånn? Og husk, slapp av. Dere skal ikke prestere, dere skal kose dere. Prøv tantrisk sex eller kama sutra og bare ha som mål å prøve og se hva det blir til. Eksperimenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...