AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Skrevet 26. november 2023 Hva er din erfaring? -Var det så vondt som de sier? -Hvor lenge var du sykemeldt? - Ble du kvitt problemet? Jeg har innvendige hemorider som jeg nå har fått satt strikk på. Om det ikke fungerer, så anbefaler legen meg å operere de bort, men er skeptisk til det utifra hva jeg har hørt vedr. smerter osv. Blir veldig glad for alle erfraringer ❤️ Anonymkode: 2f1f1...206
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #2 Skrevet 26. november 2023 De bare skjærer det vekk så det blir åpne sår uten sting. Helt jævlig. Anonymkode: 94e53...aec
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): De bare skjærer det vekk så det blir åpne sår uten sting. Helt jævlig. Anonymkode: 94e53...aec Ja, det vet jeg. Anonymkode: 2f1f1...206
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Skrevet 26. november 2023 Jeg har fjernet en mariske i endetarmsåpningen med å skjære bort. Det var ikke vondt, helt til jeg måtte på toalettet et par dager etterpå. Anbefaler myyye fiber. Kjøpte også en drikk på apoteket som skal hjelpe med å bløtgjøre avføring. Jeg gruet meg så mye på forhånd at jeg gråt og vurderte å droppe hele greia. Kunne ikke se for meg noe verre enn å kline avføring inn i et åpent sår. MEN det gikk overraskende bra, altså. Nå er jeg kjempeglad for at jeg gjorde det. Det sugde i en liten uke etterpå, de par-tre første dagene var verst, så gikk det gradvis bedre. Jeg fikk også utskrevet noe spesialsmertestillende siden jeg var så stressa, men de brukte jeg ikke en gang. Så det var ikke så krise som jeg hadde antatt. Jeg var student da jeg opererte, så tok ingen sykmeldingsdager (var ung, slank, trente regelmessig og hadde ikke vært gravid da jeg skulle fjerne. Så rett og slett skikkelig uflaks! Ev. mange, lange dager på lesesal). Men om jeg skulle blitt sykmeldt, tror jeg ville bedt om et par-tre, spørs hvordan det klaffer med helg. Lykke til!❤️ Anonymkode: 451d6...eeb 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har fjernet en mariske i endetarmsåpningen med å skjære bort. Det var ikke vondt, helt til jeg måtte på toalettet et par dager etterpå. Anbefaler myyye fiber. Kjøpte også en drikk på apoteket som skal hjelpe med å bløtgjøre avføring. Jeg gruet meg så mye på forhånd at jeg gråt og vurderte å droppe hele greia. Kunne ikke se for meg noe verre enn å kline avføring inn i et åpent sår. MEN det gikk overraskende bra, altså. Nå er jeg kjempeglad for at jeg gjorde det. Det sugde i en liten uke etterpå, de par-tre første dagene var verst, så gikk det gradvis bedre. Jeg fikk også utskrevet noe spesialsmertestillende siden jeg var så stressa, men de brukte jeg ikke en gang. Så det var ikke så krise som jeg hadde antatt. Jeg var student da jeg opererte, så tok ingen sykmeldingsdager (var ung, slank, trente regelmessig og hadde ikke vært gravid da jeg skulle fjerne. Så rett og slett skikkelig uflaks! Ev. mange, lange dager på lesesal). Men om jeg skulle blitt sykmeldt, tror jeg ville bedt om et par-tre, spørs hvordan det klaffer med helg. Lykke til!❤️ Anonymkode: 451d6...eeb Tusen takk for at du delte din erfaring 😘 Anonymkode: 2f1f1...206
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #6 Skrevet 15. august 2024 Hvor lang tid tok det fra du fikk henvisning til du fikk den fjernet? Har fått henvisning til rektoskopi om 3 måneder, men hvis dette bare er en undersøkelse og at jeg igjen må få en ny time til å fjerne den vurderer jeg å gå privat… Anonymkode: ad460...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå