AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Del Skrevet 26. november 2023 Hei! Jeg skal egentlig ta provera i 12 dager, på mensen dag 3-8 ta letrozol, for så å ha samleie annenhver dag. Har begynt på provera, men nå er mensen startet ( for tidlig, har fortsatt 4-5 dager igjen av brettet). Min mann er bortreist på jobb Jeg lurer på om flere har vært i samme situasjon, hva gjorde dere? Fortsette på Provera og håpe at en ny mens starter om 5 dager? , eller ta letrozol nå og ha samleie på ikke fertile dager når min mann er hjemme? Skal prøve å få tak i legen i morgen… Anonymkode: de19d...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #2 Del Skrevet 26. november 2023 Hvor lenge er mannen bortreist da? Har du fått mens så har du fått mens, den kommer neppe på nytt om noen dager. Kan jo allikevel være en stund til eggløsning. Jeg fikk eggløsning mellom dag 13-22 på Letrozol. Anonymkode: acec7...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #3 Del Skrevet 27. november 2023 Nei, en uke til. Ja nå får eg bare la gå sin gang, tok du EL test etter letrozol for å finne ut at du hadde mellom 13-22 eller? Anonymkode: de19d...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #4 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, en uke til. Ja nå får eg bare la gå sin gang, tok du EL test etter letrozol for å finne ut at du hadde mellom 13-22 eller? Anonymkode: de19d...71c Da bør det gå bra! Begynte å teste CD9, testet helt til positiv eggløsningstest. Man har jo normalt sett eggløsning rundt dag 14 i syklus, så om du fikk mens i går og mannen kommer hjem om en uke så er dere godt innenfor 🤩 Anonymkode: acec7...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #5 Del Skrevet 27. november 2023 Tusen takk for utfyllende svar , da prøver vi, nå ble jeg glad ❤️ Anonymkode: de19d...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå