Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

aldri ligget med mannen jeg ser som en fremtidlig ektemann og har da blitt på en måte tvunget til å ligge med andre menn, treffer dem gjerne på happy, jobben og serveringssteder ute. idag kom tanken at dette her er noe jeg synes er meget rart. alle har da sex med kjæresten sin. grunnen til at vi ikke har sex er fordi han er fra Tyrkia, men født i Norge og er muslim. det er altså Haram å ligge med norske kvinner eller noe annet form for kos.

vi har også aldri tatt på hverandre, men jeg får nærhet andre steder så akkurat den biten plager meg ikke, men det å ikke kose eller ha sex med kjæresten sin er noe jeg aldri har oppvekst med. å slå opp er helt uaktuelt. vi har vært sammen så lenge og jeg elsker han høyt

hva er deres mening om dette her

k35

Anonymkode: 1ba72...10f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil aldri bli noen fremtidig ektemann hvis han mener det er haram å ligge med deg fordi du er norsk kvinne.

Ingen form for kos eller sex, da er dere venner, ikke kjærester. Går ikke an å slå opp med noen man aldri har vært sammen med.

Anonymkode: c34ba...033

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han vil aldri bli noen fremtidig ektemann hvis han mener det er haram å ligge med deg fordi du er norsk kvinne.

Ingen form for kos eller sex, da er dere venner, ikke kjærester. Går ikke an å slå opp med noen man aldri har vært sammen med.

Anonymkode: c34ba...033

Dette.

Anonymkode: b115c...fff

Skrevet

Dere er ikke sammen.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er du sammen med noen som ser ned på deg? Du har skrevet om denne mannen her før, så dette plager deg tydeligvis.

Hva får du ut av dette forholdet?

Anonymkode: 2a706...901

• Liker 1
Skrevet

Min mening om dette er at dere umulig kan være kjærester. Om han påstår dette til deg så lyver han og manipulerer deg 

Anonymkode: d8f29...d1b

Skrevet

Ruuuuuuun.

Anonymkode: 7e3bf...a7c

Skrevet

Jeg tenker det er ekstremt spesielt av deg TS å være i et forhold til noen som er sterkt religiøs og så velge å gjøre det verste av alt - å ha sex med andre, spesielt siden akkurat sex er grunnen til det meget sære forholdet.. Det spiller ingen rolle at du sier du elsker han høyt, du elsker han tydeligvis ikke høyt nok til å ikke fortsette en betenkelig livsstil? Vet han at du har sex med andre? Hvordan i all verden er DET greit men å ha sex med den man sier man elsker ikke er det? Nei dette skjønner jeg ikke så her tenker jeg at dette må være det særeste jeg har lest i dag.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere er ikke kjærester.

Anonymkode: 91b15...6de

• Liker 1
Skrevet

Han er sikkert gift med en tyrkisk kvinne bak ryggen din.

Skrevet

Typisk KG. Kvinner her som frekt mener at man ikke skal respektere andre partens grenser i forhold. Du er nødt å forholde deg og respektere det han ønsker seg eller så forlater du forholdet. Punktum. Norske kvinner er Haram for muslimske menn akkurat som alkohol og svin. Velkommen etter, dette burde du ha visst!!!

Anonymkode: ed896...fd5

Skrevet

Dette er en helt tullete problemstilling.

Anonymkode: 5f24a...3c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

aldri ligget med mannen jeg ser som en fremtidlig ektemann og har da blitt på en måte tvunget til å ligge med andre menn, treffer dem gjerne på happy, jobben og serveringssteder ute. idag kom tanken at dette her er noe jeg synes er meget rart. alle har da sex med kjæresten sin. grunnen til at vi ikke har sex er fordi han er fra Tyrkia, men født i Norge og er muslim. det er altså Haram å ligge med norske kvinner eller noe annet form for kos.

vi har også aldri tatt på hverandre, men jeg får nærhet andre steder så akkurat den biten plager meg ikke, men det å ikke kose eller ha sex med kjæresten sin er noe jeg aldri har oppvekst med. å slå opp er helt uaktuelt. vi har vært sammen så lenge og jeg elsker han høyt

hva er deres mening om dette her

k35

Anonymkode: 1ba72...10f

At dette høres helt vilt ut og at du kun har to valgmuligheter: fortsette sånn som dere holder på med sexløst forhold uten noen form for intimitet mens du har sex med andre, eller så må du slå opp. Det finnes ingen andre muligheter.
Selv jeg som er nærmest aseksuell hadde ikke orket å være i et sånt forhold.
At du plutselig kom på tanken om at dette er rart, idag ti år etter at dere ble sammen, høres helt merkelig ut.

Anonymkode: e1775...4d9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...