AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Skrevet 26. november 2023 Vi er en travel familie som alltid er ute på noe, mest på grunn av henne. Jeg er den eneste med bil sertifikatet så alt av transport går på meg, jeg har fulltids jobb og trener nesten daglig. Når det kommer til sex så er hun som regel klar alltid rett før leggetid men det hun ikke forstår er at da er jeg helt tappet for energi etter en lang dag med jobb og ærend hun har dratt meg ut på og ønsker bare å såve. Jeg pleier å ta initiativ for morgen sex eller utpå dagen men da passer det seg ikke for henne, enten er hun for trøtt eller så venter vi besøk eller så skal vi ut på noe eller så er jentungen i nærheten. Så vi står å stanger i mot hverandre når det kommer til sexlivet, av og til får vi tid til det men det er langt ifra nok. Det begynner å bli ganske frustrerende, er det sånn hos de fleste eller? Hva gjør dere for å få det til å fungere? Anonymkode: fbcf5...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #2 Skrevet 26. november 2023 Kan dere se noen serier sammen i sengen? Sånn klokken 20.30, så kan spoon bli til noe mer.. Og hva med å sette vekkerklokken 15 minutter tidligere? Anonymkode: cc08e...b21 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Skrevet 26. november 2023 Tilpass deg. Easy as that. Anonymkode: 5eb82...98d 4 1
Katrin94 Skrevet 26. november 2023 #4 Skrevet 26. november 2023 Men hvorfor initierer du til sex når dere venter besøk, skal ut på noe eller når jentungen er i nærheten ?? Det passer jo ikke da 10 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Skrevet 26. november 2023 Slutt å være privatsjåføren hennes. Si at du kan kjøre barnet til og fra fritidsaktiviteter, men om mor skal til venninner, så kan hun ta buss, taxi eller sykle. Eller så kan hun få seg lappen selv. I mens kan du vente hjemme, oppladet til sengekos når barnet er lagt. Anonymkode: 2749e...1ee 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vi er en travel familie som alltid er ute på noe, mest på grunn av henne. Jeg er den eneste med bil sertifikatet så alt av transport går på meg, jeg har fulltids jobb og trener nesten daglig. Når det kommer til sex så er hun som regel klar alltid rett før leggetid men det hun ikke forstår er at da er jeg helt tappet for energi etter en lang dag med jobb og ærend hun har dratt meg ut på og ønsker bare å såve. Jeg pleier å ta initiativ for morgen sex eller utpå dagen men da passer det seg ikke for henne, enten er hun for trøtt eller så venter vi besøk eller så skal vi ut på noe eller så er jentungen i nærheten. Så vi står å stanger i mot hverandre når det kommer til sexlivet, av og til får vi tid til det men det er langt ifra nok. Det begynner å bli ganske frustrerende, er det sånn hos de fleste eller? Hva gjør dere for å få det til å fungere? Anonymkode: fbcf5...7b5 Morgensex? Har dere ikke jobb? Eller mener du i helgene? Anonymkode: 9b4ee...3c7 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #7 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): jeg...trener nesten daglig. Anonymkode: fbcf5...7b5 Hvis du trener litt sjeldnere så orker du kanskje kveldssex. Anonymkode: 9b4ee...3c7 7 1 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #8 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva gjør dere for å få det til å fungere? Anonymkode: fbcf5...7b5 Vi la sexlivet mer eller mindre på hylla😊 Vi syntes det er bedre å ikke prioritere det en å «planlegge» det. For oss så fungerer det ikke når sex nærmest bli en jobb man må fikse og ordne for å få til. Da gidder vi rett og slett ikke. Vi er begge der at vi liker kvalitet og ikke kvantitet. Vi bryr oss ikke om at vi har sjeldent sex, når sexen vi har er knallbra. »kjappiser», sex i bilen, sex på vaskerommet, sex på badet osv er ikke aktuelt for oss lenger. Ingen av oss gidder dårlig sex. Anonymkode: 613c3...038 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #9 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi la sexlivet mer eller mindre på hylla😊 Vi syntes det er bedre å ikke prioritere det en å «planlegge» det. For oss så fungerer det ikke når sex nærmest bli en jobb man må fikse og ordne for å få til. Da gidder vi rett og slett ikke. Vi er begge der at vi liker kvalitet og ikke kvantitet. Vi bryr oss ikke om at vi har sjeldent sex, når sexen vi har er knallbra. »kjappiser», sex i bilen, sex på vaskerommet, sex på badet osv er ikke aktuelt for oss lenger. Ingen av oss gidder dårlig sex. Anonymkode: 613c3...038 Vi liker heller ikke kjappiser, og ikke så ofte sex heller, men det skjer regelmessig. Vi planlegger dater der vi har det fint og som gjør det sannsynlig at lyst på sex oppstår. Anonymkode: 9b4ee...3c7
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #10 Skrevet 26. november 2023 Kan du ikke sjekke om det er stemning for sex FØR du trener, sånn at du ikke sliter deg ut på trening først? Anonymkode: c95f7...0e5 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #11 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vi er en travel familie som alltid er ute på noe, mest på grunn av henne. Jeg er den eneste med bil sertifikatet så alt av transport går på meg, jeg har fulltids jobb og trener nesten daglig. Når det kommer til sex så er hun som regel klar alltid rett før leggetid men det hun ikke forstår er at da er jeg helt tappet for energi etter en lang dag med jobb og trening. Anonymkode: fbcf5...7b5 Endret litt på det. 1. Kjøring er ikke noe du kommer utenom 2. Jobben er ikke noe du kommer utenom 3. Trener daglig - DET kan du gjøre noe mer. Det sier at trening gir deg overskudd, men hvis du trener hver eneste dag etter før/etter jobb er det ikke rart du blir sliten Kutt ned til 3 dager i uka, det burde holde i massevis. Anonymkode: e3b6f...9e7 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #12 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Endret litt på det. 1. Kjøring er ikke noe du kommer utenom 2. Jobben er ikke noe du kommer utenom 3. Trener daglig - DET kan du gjøre noe mer. Det sier at trening gir deg overskudd, men hvis du trener hver eneste dag etter før/etter jobb er det ikke rart du blir sliten Kutt ned til 3 dager i uka, det burde holde i massevis. Anonymkode: e3b6f...9e7 Støtter denne skjønner trening er viktig for psykisk og fysisk helse men du må nesten velge litt. De fleste småbarns foreldre har ikke tid til så mye egentid. Får hun bor egentid til trening da? Slikt påvirker jo og sexlyst. Kansje det er forskjell på men og kvinner biologi igjen? Jeg har også mest lyst på sex på kvelden og minst lyst på morningen. Gubben mest lyst på morningene. I helgen har vi jo mer tid. Ellers legger vi oss tidlig på ukedagene til masse, kos sex, gode samtaler og oss tid. Helst 21 eller 20 om vi kan. Prioritere oss 👍 Anonymkode: 98efe...136 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #13 Skrevet 27. november 2023 Hos oss er det jeg (kvinne 54) som har jenket meg. Han vil KUN ha morgensex. Han har minst sexlyst av oss to, så derfor innretter meg meg etter det. Jeg har ikke noe imot morgensex, men det blir jo litt lite spontant og lite "forføring". Men det kan jeg leve med. Anonymkode: 3ed23...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #14 Skrevet 27. november 2023 Morgen sex med småbarn ? Sex på dagtid, med et lite barn, og besøk ? Sikker på at du ikke bare har laget deg noen unskyldinger, og heller har blitt en sånn mann som synes runking bare er mer behagelig ? Jeg endte opp i et sexløst forhold, med han jeg har barn med. Tror rett og slett han bare syntes det å runke var det enkleste... Jeg tror faktisk, at for mange menn, så er det å slutte å runke etter en viss alder det beste dere kan gjøre. Dette gjelder ikke for menn, som får til å ha et aktivt sexliv selvom man runker. Slutte å runke er min umiddelbare respons. For sliten, for sex ? Mmmmh... Noe, skurrer. Ett barn, og trening hver dag har du både tid og energi til, men ikke sex ? Anonymkode: e0283...d27 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #15 Skrevet 27. november 2023 Hva mener du med at dere er en travel familie mest på grunn av henne? Hvilke ærend drar hun deg rundt på? Men jeg skjønner henne veldig godt på at morgensex er kjipt når man er nyvåknet og trøtt, og skal på jobb, og de fleste vil ikke ha sex når man venter besøk eller ungen er i nærheten... Sex med tidspress/stoppeklokke er ikke akkurat fokus på nytelse... Jeg blir ofte trøtt etter sex, og jeg må i tillegg dusje før jeg eventuelt drar ut noen steder eller får besøk. Så jeg foretrekker kvelden så jeg kan sove etterpå, og dusje før jobben igjen. Min erfaring er også at dersom man skal ha en kjappis før jobb eller før man skal ut, så blir det veldig ofte en "tøm og røm" uten fokus på nytelse for begge. Anonymkode: 872fe...abf 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå