AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Skrevet 26. november 2023 Skjønner ikke helt han jeg holder på med.. Han sa fra starten at han var ute etter kjæreste og at kjemien med meg var noe han aldri hadde opplevd før. Så mistet han broren sin et par måneder etter at vi begynte å date så det gikk noen måneder etter det før vi møttes igjen siden han sørget og det forstår jeg. Så begynte vi å møtes igjen og jeg syns vi etterhvert kom veldig nær hverandre, men mot han få den tiden og avstanden han trengte. I en mye opptatt hverdag på min side har jeg ikke tatt det som negativt at han ikke ville møtes så ofte fordi jeg har heller ikke hatt anledning til det. Vi møtes 3-4 ganger i måneden og er da sammen i 2-3 dager i strekk. For en måneds tid siden begynte vi å ringes nesten daglig og snakker i en time og to og jeg følte vi var på god vei mot et forhold etter å ha møttes i 8 måneder (minus to-tre måneder pause etter brorens død). Vi har for lengst avklart at vi ikke skal ligge med andre, men da jeg tok opp status for hva vi var og hvor vi var på vei så freaket han helt ut. Etter det har han vært mye mer fraværende, bruker mange dager på å svare på meldinger og vi ringes ikke lenger som før. Jeg tok opp endringen med han og da sa han at han ikke ville ha dame nå, at det ikke hadde med meg å gjøre men at han slet så mye etter brorens død. Jeg forstår det og sa meg villig til å vente om han trodde vi kunne bli kjærester senere, og da sa han at han ønsket meg det beste og en bedre mann enn han som ikke var i stand til å gi meg det jeg fortjener, at han ikke ville føle at jeg ikke følte meg satt nok pris på og at jeg burde date andre menn for å finne ut om det var han jeg ville ha eller om jeg passet bedre med noen andre. Han vet at jeg har datet få menn men jeg vil jo bare date han! Samtidig så sa han at jeg kunne møte andre menn men ikke ligge med dem, og at det var fint om jeg ikke ville date andre selvom jeg fikk lov. Men jeg føler meg ærlig talt kjempeforvirret, fordi den ene siden av han har blitt distansert og oppfordrer meg til å date andre mens den andre siden av han vil ikke dumpe meg selvom jeg har sagt at det er best om han ikke kan se for seg et forhold med meg, og at jeg ikke skal ligge med andre selvom han og jeg ikke engang har sex lenger pga han sørger og ikke orker å være intim. Hva fffff er greia?! Spiller han? Bruker han meg? Vil han bli kjærester i fremtiden eller er jeg bare selskapsdame? Begge er mellom 35 og 40 år. Anonymkode: c6154...c6b 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #2 Skrevet 26. november 2023 For noe tull. Han har ikke noe han skulle ha sagt når det gjelder hvem du ligger med. Han vil jo ikke ha deg. Anonymkode: 31e89...7e9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Skrevet 26. november 2023 Kontrollerende fyr. Det bestemmer du. Synes han du er verd å satse på, får han gjøre det helhjerta. Alternativt er du fri som fuglen og gjør på en prikk son DU vil. Anonymkode: 61d20...ee0
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Skrevet 26. november 2023 Har han noe å si i den saken der? Han holder deg på gress. Det neste blir at han ikke kan gå tilbake til deg for det vil minne ham om brorens død det også. Vil trenge en ny start med ei ny dame. Anonymkode: 26021...be3 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Skrevet 26. november 2023 Finn deg en som verdsetter deg og deres forhold. Denne fyren tenker bare seg selv og sine egne behov. Anonymkode: c9b82...815 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Skrevet 26. november 2023 Dette er bare tull og tøys. Dump han og gå videre. Hvis han hadde vært interessert, ville han ikke behandlet deg slik. Anonymkode: 5f8e4...b95 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #7 Skrevet 26. november 2023 Veldig strenge kommentarer over. Jeg synes han høres litt depressiv ut? Tror han ikke er god nok for deg, skjønner ikke at du skal velge han hvis du faktisk få se hvem andre som er der ut, ser ikke på seg selv om en som har noe å tilby i et parforhold. Er jo ikke så rart at det tar på å miste et søsken man potensielt står veldig nær, i en så ung alder! Høres jo ut som at skiftet kom veldig i forbindelse med brorens død, så jeg tror faktisk det er fornuftig å gi det litt tid. Men det betyr ikke at du skal være dumsnill. Neste gang dere møtes, ville jeg sagt noe om at det var så fint å få en nær samtale forrige gang om hvor dere står osv, og at du skjønner veldig godt at han står i en spesiell situasjon, og at dere ikke trenger å rushe inn i noe. Samtidig ville jeg vektlagt at det kun er aktuelt for deg å fortsette om han ser for seg at dere kan bli kjærester på sikt. Hvis han nå kjenner at det er urealistisk, så er det bedre å stoppe nå. Men hvis han føler det er realistisk, men bare at det vil ta tis, ja da får det nesten være greit. Tenker jeg. Anonymkode: 84d4e...1cd 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #8 Skrevet 26. november 2023 Dette hadde ikke jeg giddet å kaste bort tiden på. Anonymkode: abeae...fa3 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #9 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): For en måneds tid siden begynte vi å ringes nesten daglig og snakker i en time og to og jeg følte vi var på god vei mot et forhold etter å ha møttes i 8 måneder (minus to-tre måneder pause etter brorens død). Vi har for lengst avklart at vi ikke skal ligge med andre, men da jeg tok opp status for hva vi var og hvor vi var på vei så freaket han helt ut. Etter det har han vært mye mer fraværende, bruker mange dager på å svare på meldinger og vi ringes ikke lenger som før. Jeg tok opp endringen med han og da sa han at han ikke ville ha dame nå, at det ikke hadde med meg å gjøre men at han slet så mye etter brorens død. Anonymkode: c6154...c6b Jeg ville nok sagt at når du nå har vært såpass tålmodig som du har vært, dere har tatt ting veldig sakte og han nå tar steg tilbake som respons på at du spør hvor det går hen, så er det god grunn til avslutning fra din side. Alt han sier etter å ha trukket seg tilbake er surr og tullprat, egentlig. Han vil ikke ha deg, men holde deg på gress (kvalifiserer nesten ikke til å bli holdt på gress engang). Jeg ville ikke kastet bort et sekund mer på denne mannen og det kan han godt få vite. Anonymkode: b774a...ca9 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #10 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Veldig strenge kommentarer over. Jeg synes han høres litt depressiv ut? Tror han ikke er god nok for deg, skjønner ikke at du skal velge han hvis du faktisk få se hvem andre som er der ut, ser ikke på seg selv om en som har noe å tilby i et parforhold. Er jo ikke så rart at det tar på å miste et søsken man potensielt står veldig nær, i en så ung alder! Høres jo ut som at skiftet kom veldig i forbindelse med brorens død, så jeg tror faktisk det er fornuftig å gi det litt tid. Men det betyr ikke at du skal være dumsnill. Neste gang dere møtes, ville jeg sagt noe om at det var så fint å få en nær samtale forrige gang om hvor dere står osv, og at du skjønner veldig godt at han står i en spesiell situasjon, og at dere ikke trenger å rushe inn i noe. Samtidig ville jeg vektlagt at det kun er aktuelt for deg å fortsette om han ser for seg at dere kan bli kjærester på sikt. Hvis han nå kjenner at det er urealistisk, så er det bedre å stoppe nå. Men hvis han føler det er realistisk, men bare at det vil ta tis, ja da får det nesten være greit. Tenker jeg. Anonymkode: 84d4e...1cd Ja han er deprimert og mistet også jobben sin pga han ikke klarte å møte opp lenger. Ingen tvil om at han har det tungt, men istedet for å bare unngå å svare meg på fem dager og få meg til å føle at han gir faen i meg hadde det vært bedre om han sa at nå hadde han noen dårlige dager igjen men gledet seg til å se meg neste uke. Og jeg føler at han ikke bryr seg om det vi har når han ikke virker redd for å miste meg. Har liksom allerede gitt dette her jævlig lang tid syns jeg, og tenkt for hver gode periode at nå er vi snart kjærester så jeg fikk litt sjokk når han freaket sånn ut og sa at han ikke ville ha kjæreste! Akuratt nå trenger vi ikke være det for min del heller, men jeg vil ikke kaste bort mer tid på noe som ikke kan bli noe heller og det kunne han ikke svare meg på. Da sa han at han ikke kunne ha det presset, ikke ville føle at jeg ikke følte meg satt pris på og at jeg burde date andre for å se om jeg fortsatt ville ha han eller passet bedre med noen andre. Jeg kjenner også at det er provoserende at han vil ha eierskap over kroppen min og ikke gir meg grønt lys til å ligge med andre, men samtidig ikke vil ha noe ansvar for følelsene mine..! Jeg sa at det han sa hørtes ut som pulevenner i mine ører og dette protesterte han på, vi var jo mye mer enn det liksom og gud hva trodde jeg om han..! Men hvorfor så vanskelig å si etter 8 måneder om han kan se for seg et forhold med meg eller ikke? Hadde en venninne vært i mine sko hadde jeg sagt at det at han freaket ut når jeg tok opp status var nok svar i seg selv, samtidig så er det ingen tvil om at han sliter forferdelig etter broren døde og jeg tror nok han ønsker at det ikke hadde kommet i veien for datingen sånn det gjør. Anonymkode: c6154...c6b
MizzVic Skrevet 26. november 2023 #11 Skrevet 26. november 2023 Dette er jo ikke forvirrende overhodet. Det er klar tale. Han vil ha deg for sex (pluss flørt, oppmerksomhet) fast, men ikke som kjæreste. Du har blitt dumpet rett ut. Men hvorfor fjerne tilgangen til sex? Du er jo villig til å dele av deg selv uten å få noe tilbake. 1
MizzVic Skrevet 26. november 2023 #12 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvorfor så vanskelig å si etter 8 måneder om han kan se for seg et forhold med meg eller ikke? Hadde en venninne vært i mine sko hadde jeg sagt at det at han freaket ut når jeg tok opp status var nok svar i seg selv Anonymkode: c6154...c6b Du sitter jo på svaret.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #13 Skrevet 26. november 2023 MizzVic skrev (1 minutt siden): Dette er jo ikke forvirrende overhodet. Det er klar tale. Han vil ha deg for sex (pluss flørt, oppmerksomhet) fast, men ikke som kjæreste. Du har blitt dumpet rett ut. Men hvorfor fjerne tilgangen til sex? Du er jo villig til å dele av deg selv uten å få noe tilbake. Vi har ikke sex fordi han sørger og er deprimert, så det gir ikke mening at han bare vil ha meg for sex. Hadde vi enda hatt det hadde jeg vært helt enig med deg. Når vi er sammen koser vi masse og oppfører oss som kjærester, men han får den ikke opp pga sorgen så vi har bare satt sex på pause. Anonymkode: c6154...c6b 1
MizzVic Skrevet 26. november 2023 #14 Skrevet 26. november 2023 Før sorgen da. Nyforelskelse, eller ny kjæreste, er jo en positiv ting når det skjer mye i livet. Kan du treffe noen så lite som en gang i uka, og slutte snakke med de når de nevner forhold, sier det bare en ting. Du kan date andre og gjøre som du vil. Du har fått svar. Du liker det bare ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #15 Skrevet 27. november 2023 Altså må man nødt til å ligge med noen nye hele tiden ? Hva skjer lissom ? Ligger du med en ny, har du gått videre. Slutt a. Anonymkode: bc368...607
Gjest Mannonym20 Skrevet 27. november 2023 #16 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Skjønner ikke helt han jeg holder på med.. Han sa fra starten at han var ute etter kjæreste og at kjemien med meg var noe han aldri hadde opplevd før. Så mistet han broren sin et par måneder etter at vi begynte å date så det gikk noen måneder etter det før vi møttes igjen siden han sørget og det forstår jeg. Så begynte vi å møtes igjen og jeg syns vi etterhvert kom veldig nær hverandre, men mot han få den tiden og avstanden han trengte. I en mye opptatt hverdag på min side har jeg ikke tatt det som negativt at han ikke ville møtes så ofte fordi jeg har heller ikke hatt anledning til det. Vi møtes 3-4 ganger i måneden og er da sammen i 2-3 dager i strekk. For en måneds tid siden begynte vi å ringes nesten daglig og snakker i en time og to og jeg følte vi var på god vei mot et forhold etter å ha møttes i 8 måneder (minus to-tre måneder pause etter brorens død). Vi har for lengst avklart at vi ikke skal ligge med andre, men da jeg tok opp status for hva vi var og hvor vi var på vei så freaket han helt ut. Etter det har han vært mye mer fraværende, bruker mange dager på å svare på meldinger og vi ringes ikke lenger som før. Jeg tok opp endringen med han og da sa han at han ikke ville ha dame nå, at det ikke hadde med meg å gjøre men at han slet så mye etter brorens død. Jeg forstår det og sa meg villig til å vente om han trodde vi kunne bli kjærester senere, og da sa han at han ønsket meg det beste og en bedre mann enn han som ikke var i stand til å gi meg det jeg fortjener, at han ikke ville føle at jeg ikke følte meg satt nok pris på og at jeg burde date andre menn for å finne ut om det var han jeg ville ha eller om jeg passet bedre med noen andre. Han vet at jeg har datet få menn men jeg vil jo bare date han! Samtidig så sa han at jeg kunne møte andre menn men ikke ligge med dem, og at det var fint om jeg ikke ville date andre selvom jeg fikk lov. Men jeg føler meg ærlig talt kjempeforvirret, fordi den ene siden av han har blitt distansert og oppfordrer meg til å date andre mens den andre siden av han vil ikke dumpe meg selvom jeg har sagt at det er best om han ikke kan se for seg et forhold med meg, og at jeg ikke skal ligge med andre selvom han og jeg ikke engang har sex lenger pga han sørger og ikke orker å være intim. Hva fffff er greia?! Spiller han? Bruker han meg? Vil han bli kjærester i fremtiden eller er jeg bare selskapsdame? Begge er mellom 35 og 40 år. Anonymkode: c6154...c6b Dersom du vil noe med dette må du gi han tid og anledning til å leve sitt eget liv. Og så må du vise at han kan stole på deg med at du faktisk ikke vil drive å styre med andre menn samtidig som dere forsøker å få dette til.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #17 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Altså må man nødt til å ligge med noen nye hele tiden ? Hva skjer lissom ? Ligger du med en ny, har du gått videre. Slutt a. Anonymkode: bc368...607 Men hva med han? Han sier rett ut at hun kan date videre, han sier han ikke vil være kjæresten hennes, men han sier hun ikke får ligge med andre. Greit nok at man har gått videre om man ligger med andre, men det har man også om man dater andre... Sier man til den andre at den kan date videre med andre fordi en selv ikke vil ha den, så har man vel sagt at man burde gå hver til sitt, og da har man ingen rett til å bestemme hva den andre kan gjøre...? Anonymkode: e4c03...9db 2
Isambard Skrevet 27. november 2023 #18 Skrevet 27. november 2023 Jeg synes det er ganske klart hva som skjer. Han er i sorg og ikke klar forhold akkurat nå. Han føler ikke at han kan kreve at TS skal vente, og tenker at hun må treffe andre. Han har nok et håp om at hun venter allikevel. Han kan ikke bestemme hvem hun ligger med, men han kan bestemme at det definitivt er slutt om hun gjør det.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #19 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (På 26.11.2023 den 18.13): Skjønner ikke helt han jeg holder på med.. Han sa fra starten at han var ute etter kjæreste og at kjemien med meg var noe han aldri hadde opplevd før. Så mistet han broren sin et par måneder etter at vi begynte å date så det gikk noen måneder etter det før vi møttes igjen siden han sørget og det forstår jeg. Så begynte vi å møtes igjen og jeg syns vi etterhvert kom veldig nær hverandre, men mot han få den tiden og avstanden han trengte. I en mye opptatt hverdag på min side har jeg ikke tatt det som negativt at han ikke ville møtes så ofte fordi jeg har heller ikke hatt anledning til det. Vi møtes 3-4 ganger i måneden og er da sammen i 2-3 dager i strekk. For en måneds tid siden begynte vi å ringes nesten daglig og snakker i en time og to og jeg følte vi var på god vei mot et forhold etter å ha møttes i 8 måneder (minus to-tre måneder pause etter brorens død). Vi har for lengst avklart at vi ikke skal ligge med andre, men da jeg tok opp status for hva vi var og hvor vi var på vei så freaket han helt ut. Etter det har han vært mye mer fraværende, bruker mange dager på å svare på meldinger og vi ringes ikke lenger som før. Jeg tok opp endringen med han og da sa han at han ikke ville ha dame nå, at det ikke hadde med meg å gjøre men at han slet så mye etter brorens død. Jeg forstår det og sa meg villig til å vente om han trodde vi kunne bli kjærester senere, og da sa han at han ønsket meg det beste og en bedre mann enn han som ikke var i stand til å gi meg det jeg fortjener, at han ikke ville føle at jeg ikke følte meg satt nok pris på og at jeg burde date andre menn for å finne ut om det var han jeg ville ha eller om jeg passet bedre med noen andre. Han vet at jeg har datet få menn men jeg vil jo bare date han! Samtidig så sa han at jeg kunne møte andre menn men ikke ligge med dem, og at det var fint om jeg ikke ville date andre selvom jeg fikk lov. Men jeg føler meg ærlig talt kjempeforvirret, fordi den ene siden av han har blitt distansert og oppfordrer meg til å date andre mens den andre siden av han vil ikke dumpe meg selvom jeg har sagt at det er best om han ikke kan se for seg et forhold med meg, og at jeg ikke skal ligge med andre selvom han og jeg ikke engang har sex lenger pga han sørger og ikke orker å være intim. Hva fffff er greia?! Spiller han? Bruker han meg? Vil han bli kjærester i fremtiden eller er jeg bare selskapsdame? Begge er mellom 35 og 40 år. Anonymkode: c6154...c6b for en ekling. dropp ham. Anonymkode: bb62a...820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå