AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Del Skrevet 26. november 2023 Nå er jeg redd,kjenner det gjør vondt på den ene siden i halsen. Veldig høyt oppe,ved enden av tungen mot svelget.kjenner det når jeg kun svelger,er ikke mandler for de fjernet jeg for mange år siden. Skulle prøve å google tips og råd,men dukker opp kreft på alt man googlet. Noen som har hatt dette selv? Er ikke forkjølet eller syk. Anonymkode: b6cfe...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #2 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå er jeg redd,kjenner det gjør vondt på den ene siden i halsen. Veldig høyt oppe,ved enden av tungen mot svelget.kjenner det når jeg kun svelger,er ikke mandler for de fjernet jeg for mange år siden. Skulle prøve å google tips og råd,men dukker opp kreft på alt man googlet. Noen som har hatt dette selv? Er ikke forkjølet eller syk. Anonymkode: b6cfe...14c Er du forkjølet eller syk? kanskje lymfeknutene er litt forstørret? (som de blir om du er syk). Ring legen om du er beskymret! Anonymkode: d1882...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Del Skrevet 26. november 2023 Må bare si, selv om du alt vet dette og selv om det er vanskelig: ikke Google mer. Uansett hvor i kroppen du har vondt så kommer kreft opp som alternativ. Sjansen for at du har kreft med bare ett eneste symptom er så utrolig liten. Kanskje du begynner å få kyssesyken? Begynnende halsbetennelse? Ta deg gjerne en tur til legen. Men du har ikke kreft ♥️ Anonymkode: ad0d1...2b1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Del Skrevet 26. november 2023 Det er sannsynligvis en halsinfeksjon. Man kan få halsbetennelse selv om mandlene er fjernet, og den kan sitte på en eller begge sider. Anonymkode: d314d...3e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Del Skrevet 26. november 2023 Når man vet man ikke klarer å skille fornuft og følelser og sile ut riktig informasjon bruker man ikke de Google. Anonymkode: be495...a78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #6 Del Skrevet 27. november 2023 Men du, det betyr noe hvor lenge du har hatt vondt. Har du hatt vondt nå i en time? Eller er det 2 uker? Det må vare en viss tid for at det skal kunne "være" noe som helst. Anonymkode: 36d8a...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #7 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Men du, det betyr noe hvor lenge du har hatt vondt. Har du hatt vondt nå i en time? Eller er det 2 uker? Det må vare en viss tid for at det skal kunne "være" noe som helst. Anonymkode: 36d8a...912 I 4 -5 dager. Anonymkode: b6cfe...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå