Gå til innhold

Jeg blir så attached fordi jeg finner ingen andre som tiltrekker meg på tinder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame på ca 30 og har bare hatt en kjæreste. Han var Brad Pitt kjekk men vi fungerte ikke sammen. Allikevel ble jeg i forholdet mye lenger enn jeg burde. Etter han har jeg datet to menn, og der har heller ikke ting fungert men jeg har nektet å gi slipp og fortsatt å møte de og kaste bort tid på noe som aldri kan fungere FORDI hver eneste gang jeg ser rundt meg på gata eller butikken ser jeg aldri noen menn jeg syns er fysisk kjekke. Jeg blir enda mer deprimert og motløs av å bruke tinder. Nå har jeg prøvd å pushe meg og sveipe 200 sveip hver dag i fire uker for å prøve å løsrive meg fra han andre jeg treffer, men av de 200 sveipene så er det max en eller to som jeg sveiper like på. 

Alle sier sånn det er mange fisk i havet men for meg føles det motsatt og derfor blir jeg så attached til de få jeg faktisk syns er kjekke og klarer ikke gi slipp. Jeg trives med å være singel og alene så det er ikke i desperasjon at jeg ikke gir slipp, men mer i frykt for å ikke finne en annen jeg tiltrekkes av. Klokka mi tikker jo så det er idiotisk å kaste bort år etter år på bare pulevenn forhold som aldri kan bli noe seriøst, men jeg har virkelig prøvd å være positiv og sveipe på og møte menn som ikke er min smak men det er som å gå på date med en vegg. 

Er det flere som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: 5ce4d...d1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at en fyr blir kjekkere om du blir kjent med han, og liker han.

Får han deg til å føle deg bra, blir han automatisk bedre.

Billedpen på gata er det sjeldent man ser som kvinne.

Anonymkode: 297ee...528

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja du har så rett i det men hvordan skal man få tid og interesse til å chatte med eller møte alle middels menn på tinder som man egentlig ikke føler noen tiltrekning til? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. Er vanskeligere å gi slipp når man har høyere standard og ikke syns «alle» er kjekke. 

Anonymkode: 97e40...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager, jenter… har dere ikke hørt det?

Kvinner er ikke opptatte av utseende!

Kjærlig hilsen kjerringene på KG. 😆

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (17 minutter siden):

Kjærlig hilsen en som nettopp har kommet tilbake etter en måneds utestengelse på grunn av kvinnehat og brukerangrep, euforisk lykkelig over å kunne fortsette der han slapp. Velkommen tilbake, så lenge det varer denne gangen. Du er god underholdning!

Anonymkode: d3ea2...416

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du er god underholdning!

Jeg blir lei av å se den samme sketsjen gang etter gang. Blir ikke du? 

Anonymkode: c1ee4...642

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jupp sant dette. 

Exn min syntes jeg var den peneste mannen ever og innbilte seg at alle andre jenter kom til å ta meg fra henne. Hun er en av de usikre jentene. Og en venninne av henne syntes også jeg var kjekk. Nå tenker nok hun noe helt annet om meg. 

Anonymkode: fc30f...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (13 timer siden):

Å herregud, deg igjen med det samme som du kverner om og om igjen.... jeg skjønner ikke at du ikke blir lei? Hva ER DET MED DEG som er så oppheng i dette? 

Anonymkode: 6c9d2...1eb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er nok også at de "Brad Pitt- kjekke" mennene har et enormt utvalg å ta av og de kan velge og vrake og bruke og kaste. 

Hadde aldri i verden turt å gått inn i et forhold med en sånn fordi det er nesten garantert å bli dumpa for noe nytt og mer spennende når man møter humper i veien. Damer står i kø for å ta over.

Hadde heller prøvd å bli kjent med en mann med normalt utseende og sett om du finner noen du får kjemi med. En del følelser utvikles over tid også. Dette får man som regel ikke via apper da det meste går på utseende og sveiping.

Nå er jeg bare gjennomsnittlig selv da. Og har en gjennomsnittlig kjæreste som i mine øyne selvfølgelig er verdens kjekkeste ❤️

Anonymkode: f8b06...5be

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Problemet er nok også at de "Brad Pitt- kjekke" mennene har et enormt utvalg å ta av og de kan velge og vrake og bruke og kaste. 

Hadde aldri i verden turt å gått inn i et forhold med en sånn fordi det er nesten garantert å bli dumpa for noe nytt og mer spennende når man møter humper i veien. Damer står i kø for å ta over.

Hadde heller prøvd å bli kjent med en mann med normalt utseende og sett om du finner noen du får kjemi med. En del følelser utvikles over tid også. Dette får man som regel ikke via apper da det meste går på utseende og sveiping.

Nå er jeg bare gjennomsnittlig selv da. Og har en gjennomsnittlig kjæreste som i mine øyne selvfølgelig er verdens kjekkeste ❤️

Ts er sikkert over gjennomsnittlig fin.

Anonymkode: ab827...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ts er sikkert over gjennomsnittlig fin.

Det er hun sikkert. Men det forandrer likevel ikke at menn med utseende over gjennomsnittet vasser i damer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er hun sikkert. Men det forandrer likevel ikke at menn med utseende over gjennomsnittet vasser i damer. 

Damer vasser i mer menn enn motsatt.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde heller prøvd å bli kjent med en mann med normalt utseende og sett om du finner noen du får kjemi med. En del følelser utvikles over tid også. Dette får man som regel ikke via apper da det meste går på utseende og sveiping.de: f8b06...5be

Har prøvd det gang etter gang, er mange greie menn der ute som sikkert hadde vært gode kjærester,  for noen andre. Når jeg ikke kan se for meg ansiktet hans mellom bena mine er det liksom ikke liv laga... De fleste tenker jeg bare nope om når det kommer til seksuell tiltrekning i den grad at det er helt helt uaktuelt samme hvor greie de er å prate med eller hvor gode verdier de har. Sånne ting er viktig, men hjelper ikke uten at mannen også appellerer til meg seksuelt om du skjønner

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Syns man skal være forsiktig med å gå etter knallpene menn som også lyser fuckboys, enig det. Men er trist det skal oppfordres til at pene damer må velge mindre pene menn hvis de skal behandles bra. Gitt at ts er pen selv. For det er kun menn som vinner på det. Har forsøkt selv å gå ned i utseende fordi personligheten tross alt er viktigst, og det stemmer at man ofte blir forgudet når man er penere enn mannen, men samtidig føles det ikke riktig ut når man ikke beundrer kjæresten sin og ikke liker å se på han. Det er jo forsket på at par som er i nogenlunde samme liga er lykkeligst og mest safe. 

Anonymkode: 97e40...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/26/2023 at 10:46 PM, AnonymBruker said:

Ja du har så rett i det men hvordan skal man få tid og interesse til å chatte med eller møte alle middels menn på tinder som man egentlig ikke føler noen tiltrekning til? 🤔

Middels menn på Tinder? Altså menn som er middels akkurat som deg selv 😂

Attraktive menn vil ikke ha deg til noe mer fordi du er ikke bra nok. 

Anonymkode: 3e5e9...a24

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Å herregud, deg igjen med det samme som du kverner om og om igjen.... jeg skjønner ikke at du ikke blir lei? Hva ER DET MED DEG som er så oppheng i dette? 

Han har vel rett akkurat her? Det står mye å lese på KG om menn som er overfladiske og ar kvinner er moralsk høyverdige.

Anonymkode: 79b75...a7e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Middels menn på Tinder? Altså menn som er middels akkurat som deg selv 😂

Attraktive menn vil ikke ha deg til noe mer fordi du er ikke bra nok. 

Anonymkode: 3e5e9...a24

Gjorde det godt å spre litt edder og galle i dag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han har vel rett akkurat her? Det står mye å lese på KG om menn som er overfladiske og ar kvinner er moralsk høyverdige.

Anonymkode: 79b75...a7e

Selvfølgelig har han ikke rett når man håner, latterliggjør og ydmyker kvinner på et kvinneforum. Det har pågått i flere år. At man aldri lærer. Det hadde vært morsomt hvis noen klippet ut hans hånende innlegg, disse bildene han poster, og sendt dem til kjæresten hans. Jeg tviler på at hun hadde blitt videre imponert av hans kvinnesyn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Han har et poeng, kvinner her inne påstår jo hele tiden at de ikke bryr seg om utseende, men tråder som dette strider jo mot dette og mange menn kan nok også skrive under på det etter egne erfaringer fra det virkelige liv. Tror bare han er lei av at kvinner her inne ikke er helt ærlig eller mangler  selvinnsikten, som jeg kan forstå veldig godt.

Begge kjønn bryr seg en del om utseende, sånn er det bare! Men andre ting kan veie opp heldigvis, for de som har vært litt uheldige på den fronten.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...