Gå til innhold

Sexen er kjedelig og jeg føler meg lurt, ta det opp eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å date en mann som etter et par treff var veldig forførende og han tente meg helt ekstremt så vi hadde sex rundt 4 eller 5 date. Foreplayet var helt ut av en annen verden og det gjorde meg selvfølgelig mer keen på han. 

Vi har fortsatt å date i nå et halvt år, men sexen er ikke som de 2 første gangene hvor han virkelig gjorde meg så kåt og tilfredsstilt. Etter de to første gangene så har han 1) ikke slikket meg selvom han tekster om at han skal gjøre dette hele tiden. Jeg vet jeg smaker bra så det har ingenting med meg å gjøre. Jeg suger han hver eneste gang. 2) stimulerer ikke brystene mine i det hele tatt hverken med hendene sine eller munnen. Dette gjorde han masse de to første gangene vi hadde sex og jeg har fortalt hvor mye det tenner meg. 3) bruker ikke tid på foreplay, hans første steg er å ta hendene ned i trusa mi og fingre meg mens jeg er helt tørr.. 4) han kliner ikke med meg og kysser ikke lenger når/før vi skal ha sex eller under sex, men han kysser meg masse f eks når vi møtes og sier hei, når jeg lager mat, når vi slapper av i sofaen osv så det kan ikke ha med at han ikke liker å kysse å gjøre. De to første gangene vi hadde sex så kysset han heeeele kroppen min og klina masse som jeg ble kjempekåt av 5) han forventer at jeg skal ri han fra start til slutt, og virker som han syns det er kjipt når jeg sier jeg vil bytte stilling til at han puler meg. De to første gangene varierte vi stillinger og han tok meg som en "skikkelig mann skal" men nå føler jeg at jeg gjør all jobben hver eneste gang. 6) han holder ikke rundt meg når vi sover, men drar armene mine rundt han sånn at jeg blir store-skje. Det er koselig det også, har ingenting i mot det, men det er hver eneste gang og jeg føler meg ikke lenger som "kvinnen i forholdet". Enda han er veldig opptatt av kjønnsroller og at kvinnen skal være feminin og sårbar og mannen den som passer på, men han gjør egentlig ikke det, gir meg ikke den følelsen lenger i forhold til de første gangene vi lå sammen hvor jeg syns han var skikkelig Mr. Grey og mannemann. 

Sorry det ble litt mye tekst men det føles som at jeg har våknet opp og innsett at han ikke er så hot og keeper som jeg trodde. Jeg irriterer meg mere over han og har ikke lyst lenger til å tekste han og møte han, det er mere sånn "blæh" følelse, samtidig klarer jeg ikke si nei når han spør om å møte meg. Utenfor senga så har vi det veldig koselig så det er jo hyggelig selskap å møtes, men han føles ikke som den jeg trodde han var. Han har ikke lenger magnetisk seksuell kraft. Jeg tror ikke det er det at han ikke bryr seg om han tilfredsstiller meg for han sier at han alltid har vært usikker på om han er bra nok, han er åpen om at han har issues for penisstørrelse og det fører til at jeg en stund nå har faket nytelse bare for å booste selvtilliten hans. Men jeg savner den selvtilliten han hadde de to første gangene! Hvorfor forsvant den? 

Og ja jeg vet det er dumt å fake men gjort er gjort og det var gode intensjoner. Men nå er jeg lei av rutinen : legge oss for å sove, han tar hånda i trusa mi uten kyss eller stryk, gnir meg utpå trusa i 1,5 minutt, snur meg over og vipper penis ut for at jeg skal suge han, plasserer meg til å ri og jeg rir til låra verker og det er det. Har begynt å få avsmak, ting han sier og gjør ellers har begynt å irritere meg. Er det bare å avslutte datingen eller er det verdt å ta opp at jeg savner at han slikker meg og behandler meg med oppmerksomhet og lidenskap som han gjorde i begynnelsen? Tar menn det som kritikk eller hvordan kan jeg si det uten at han blir fornærma? Helt ærlig er jeg så irritert på han for tiden at jeg har lyst til å si rett ut at han er elendig i senga..Men jeg vet jo han kan bedre men hvis jeg ikke får tilbake det så vil jeg ikke ha han. Er han giddaløs eller bare godtroende?

Anonymkode: a64c0...772

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han her høres bare utrolig lat ut synes jeg.

Virker som han tror at han har allerede lagt grunnlaget og gjort jobben for at du bare skal fortsette og gi og gi....

Er nok redd dette kan være et mønster hos han....føler nok også at han spiller litt på din empati med tanke på penisstørrelse og bruker det litt som en unnskyldning.....

Jeg tipper at hvis du tar opp dette med han så er det det han kommer til å ta opp igjen...

Vet ikke...jeg bare tipper...

Jeg hadde ihvertfall en mann som var lik hele tiden sånn sett. Han kunne ikke bedre dog gadd han heller ikke.

Jeg kjenner at jeg hadde vært skikkelig forbanna hadde jeg vært deg....dette skal jo handle om din nytelse også....

Opp til deg hvilke kamper du gidder å ta..

Jeg hadde ikke giddet mer.

Late mannfolk er det verste jeg vet....

Kvinnfolk også for den saks skyld.....

Lykke til med valget ditt ❤️

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Vis ham denne tråden. Hvis han ikke endrer seg: Dump ham!

Skrevet

Thank you, next. Det hadde blitt fort slutt ja 

• Liker 2
Skrevet

Når det blir slik tidlig i en relasjon er det bare å droppe latsabben. Han viser deg hvem han er, tro på han. 

Anonymkode: b4a17...636

• Liker 3
Skrevet (endret)

Han tror han kan slappe av nå som han tror at du blir værende uansett.

Jeg hadde slutten å fake at det er godt.

Hadde nok droppet han hvis det ikke ble bedre etter å ha snakket om det.

Endret av Blåttvann
  • Liker 4
Skrevet

Han er ego og lat. Han la inn mye innsats de første gangene for å vinne deg over og nå tror han at forholdet er i boks. 

Anonymkode: c2b07...3a3

• Liker 1
Skrevet
Blåttvann skrev (1 time siden):

Han tror han kan slappe av nå som han tror at du blir værende uansett.

Jeg hadde slutten å fake at det er godt.

Hadde nok droppet han hvis det ikke ble bedre etter å ha snakket om det.

Skal ikke fake mere, men hva gjør man da? Bare dropper å stønne og droppe å være aktiv men heller ligge der kjedelig til han er ferdig, eller stoppe han og si fra at dette her funker ikke? Eller bare si at man ikke har lyst på sex når han tar initiativ og håper han tar hinter om at han må forføre meg og legge mer innsats igjen? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal ikke fake mere, men hva gjør man da? Bare dropper å stønne og droppe å være aktiv men heller ligge der kjedelig til han er ferdig, eller stoppe han og si fra at dette her funker ikke? Eller bare si at man ikke har lyst på sex når han tar initiativ og håper han tar hinter om at han må forføre meg og legge mer innsats igjen? 

Ja, alt dette er mulige løsninger.

Skrevet

Er det egentlig noe å lure på? Orker du et liv med en sånn type? Si takk for deg og gå videre i livet. Det er nå mitt råd.

Skrevet
ElskerLedig skrev (15 minutter siden):

Er det egentlig noe å lure på? Orker du et liv med en sånn type? Si takk for deg og gå videre i livet. Det er nå mitt råd.

Nei orker ikke et liv med han om det skal være sånn, men sånn han var de to første gangene vi hadde sex var alt jeg kunne drømt om og bedre enn hva jeg noen gang har fantasert om. Jeg har ligget med en god del menn men aldri møtt noen som dekket mine preferanser og fantasier på den måten. Og mine preferanser og fantasier er litt utenfor det normale, så jeg er redd jeg aldri kan oppleve det med en annen mann. Skulle gitt mye for å ha han sånn han var de første gangene igjen

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei orker ikke et liv med han om det skal være sånn, men sånn han var de to første gangene vi hadde sex var alt jeg kunne drømt om og bedre enn hva jeg noen gang har fantasert om. Jeg har ligget med en god del menn men aldri møtt noen som dekket mine preferanser og fantasier på den måten. Og mine preferanser og fantasier er litt utenfor det normale, så jeg er redd jeg aldri kan oppleve det med en annen mann. Skulle gitt mye for å ha han sånn han var de første gangene igjen

Da sier du akkurat det til han, at de to første gangene var topp, og så spør du han: HVA SKJEDDE?? 

Du må bare ta det opp, hvis du vil gi det en sjanse. 

Anonymkode: cccdc...513

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dessverre er det en del mennesker som legger inn mye i datignsprosessen, men slækker etter hvert, og blir dårligere på å rette oppmerksomheten mot den andre. Følelsene prøver forresten å fortelle deg at du ikke vil ha ham, og de må du ta på alvor. Man skal ikke være så irritert og ha avslag så tidlig. Da er det ikke riktig.

Anonymkode: 8d135...37f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Da sier du akkurat det til han, at de to første gangene var topp, og så spør du han: HVA SKJEDDE?? 

Du må bare ta det opp, hvis du vil gi det en sjanse. 

Anonymkode: cccdc...513

Har sett for meg den samtalen og han kommer til å gå i forsvar å si at "du kommer jo nå også og ser ut til å like det", og hvis jeg da svarer ærlig å sier at det er fordi jeg presser frem orgasme på egenhånd eller faker for å booste selvtilliten hans for å ikke gi han mere peniskomplekser så tror jeg han kommer til å bli sur og tro at jeg lyver og sier det for å være frekk eller såre han eller noe. At han ikke tar det seriøst og at han får enda mere peniskomplekser  😬😬😬 Som kanskje ender i null sex eller den onde sirkelen med at jeg må stryke han med hårene og kompensere med faking igjen for at han skal tørre å ha sex. 

Jeg skjønner bare ikke hvorfor selvtilliten hans var så høy i begynnelsen, som at han visste eksakt hva han gjorde og at han visste han var best i verden, til nå å oppføre seg som en tenåring som ikke tør å kysse og gnikker meg på trusa i et minutt før han vil at jeg skal ri han til orgasme. Usj, mulig den litt lenger opp her har rett i at han egentlig er ego og rett og slett ikke gidder mere innsats og bare kamuflerer det med at det er så synd på han som har så mange usikkerheten og komplekser-kortet... 

• Liker 1
Skrevet

Her må du enten snakke med han om at du synes sexen var så bra de første to gangene, men at nå fungerer det ikke for deg lenger. Spørre om hva som har skjedd med han og hvorfor han ble så annerledes? Høre hva han svarer om det. Og hvis han nekter å snakke om det, eller du ikke tør/orker/klarer å ta det opp så bør du heller gjøre det slutt med han. Men jeg synes det er verdt å gi det en sjanse ved å snakke om det først. En annen ting jeg tenker uansett er: Slutt med å suge han, slutt med å ri han og slutt med å fake. Det er helt urimelig at du alltid skal suge han og ri han, og det å fake gjør jo bare at han tror at du synes det er deilig. Så det kommer du ingen vei med. 

Anonymkode: d1d1a...bca

• Liker 1
Skrevet

Du burde jo ha tatt det opp for lenge siden, mener jeg. Det er jo ingenting å lure på om du skal snakke om dette, liksom. Eventuelt bare trekke deg bort hvis det blir for flaut å innrømme at du har faket.

Anonymkode: eced5...543

Skrevet

Når litt narc følelse på han der jeg. 

Anonymkode: 3b200...a6f

• Nyttig 2
Skrevet

Hva skjer hvis du sier feks at du husker hvor godt du likte første gang at han kysset deg på hele kroppen og slikket deg? 

Anonymkode: 098fc...10b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når litt narc følelse på han der jeg. 

Anonymkode: 3b200...a6f

Samme her 👍

Skrevet

Hadde ikke orket å ha sex med ham igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...