Gå til innhold

Sint mann i trafikken. Sier det er min skyld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Møtte en bil på «enveiskjørt» vei, hvor det kun er plass til en bil i bredden. Bilen kom mot i full fart og rakk ikke se den før jeg var kjørt forbi «møteplass» skilt. Vi begge stoppet, hvor jeg ser at mannen i bilen er sint basert på kroppsspråket. Jeg viftet litt med ene hånda, siden han kunne rygge bare litt bak og til siden, det ville da vært plass til begge. Det han da gjør, er å kjøre til andre siden av veien , ut i grøfta og rygget inn i et skilt, hvor baklyset hans sprakk. Han kom da rasende ut av bilen , viste finger og var på vei mot meg. Jeg valgte å kjøre videre siden jeg hadde en nyfødt baby i bilen og jeg var redd. 
Han fulgte deretter etter oss hele veien mot hjemmet vårt og jeg stoppet derfor på en bensinstasjon for å høre hva det er han vil. Han kjeftet å kalte meg stygge ting, hvor han mener at jeg har instruert han til å rygge i skiltet! 
Han skal nå anmelde meg. Er helt i sjokk. Hvor langt kommer han med dette tro?

Anonymkode: 10ff9...350

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ingen vei med å skylde på noen andre for å rygge på noe. Selvsagt.

Fyren er bare aggressiv, det kommer ikke til å skje noe videre for din del.

Anonymkode: 1b450...429

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet

Ingen vei. Når man rygger har man alltid fullt ansvar, så han skal være inderlig glad for at det ikke var et barn han rygget på. 

Jeg hadde dog tatt en prat med politiet for det han gjør ved å kjøre etter deg hjem er overhodet ikke greit.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei. Møtte en bil på «enveiskjørt» vei, hvor det kun er plass til en bil i bredden. Bilen kom mot i full fart og rakk ikke se den før jeg var kjørt forbi «møteplass» skilt. Vi begge stoppet, hvor jeg ser at mannen i bilen er sint basert på kroppsspråket. Jeg viftet litt med ene hånda, siden han kunne rygge bare litt bak og til siden, det ville da vært plass til begge. Det han da gjør, er å kjøre til andre siden av veien , ut i grøfta og rygget inn i et skilt, hvor baklyset hans sprakk. Han kom da rasende ut av bilen , viste finger og var på vei mot meg. Jeg valgte å kjøre videre siden jeg hadde en nyfødt baby i bilen og jeg var redd. 
Han fulgte deretter etter oss hele veien mot hjemmet vårt og jeg stoppet derfor på en bensinstasjon for å høre hva det er han vil. Han kjeftet å kalte meg stygge ting, hvor han mener at jeg har instruert han til å rygge i skiltet! 

Haha...for en idiot, la han bare anmelde deg,det er faktisk KUN fører av bilen som er ansvarlig,så dette trenger du ikke engste deg for. OM han er så dum at han anmelder deg så bare le av han, han driter seg bare ut enda mer enn han har gjort. Om jeg vinker eller dirigerer en bevisst så han kjører inn i noe, så er jeg fortsatt uten ansvar. Anmelder han deg så burde du gå til motanmeldelse, da anmelder du han for falsk anmeldelse.......det er han som risikerer noe,ikke du.

Anonymkode: 157c2...113

• Nyttig 1
Skrevet
Ulven skrev (14 minutter siden):

Ingen vei. Når man rygger har man alltid fullt ansvar, så han skal være inderlig glad for at det ikke var et barn han rygget på. 

Jeg hadde dog tatt en prat med politiet for det han gjør ved å kjøre etter deg hjem er overhodet ikke greit.

Ja jeg forstår ikke hvorfor han ikke stoppet lenge før.. Ja jeg syntes det var skummelt. Er enda litt redd for at han skal dukke opp hjemme her 😳

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Haha...for en idiot, la han bare anmelde deg,det er faktisk KUN fører av bilen som er ansvarlig,så dette trenger du ikke engste deg for. OM han er så dum at han anmelder deg så bare le av han, han driter seg bare ut enda mer enn han har gjort. Om jeg vinker eller dirigerer en bevisst så han kjører inn i noe, så er jeg fortsatt uten ansvar. Anmelder han deg så burde du gå til motanmeldelse, da anmelder du han for falsk anmeldelse.......det er han som risikerer noe,ikke du.

Anonymkode: 157c2...113

Håper du har rett❤️❤️
Tror du politiet tar meg inn til avhør? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Håper du har rett❤️❤️
Tror du politiet tar meg inn til avhør? 

Nei. Dette bruker de ikke ressurser på. 

Anonymkode: d3aa9...d3b

• Liker 3
Skrevet

Herregud! Dette er da virkelig hans egen feil. Han ble sikkert forbanna på seg selv for det han gjorde, og lot det gå utover deg. Tipper han roer seg når han kommer hjem og skjønner hvor dun han har vært. Dersom han anmelder, tipper jeg politiet kommer til å henlegge saken og få seg en god latter!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Dette bruker de ikke ressurser på. 

Anonymkode: d3aa9...d3b

Enn om han går til sak? Altså med advokat? Han er kanskje faretruende til det.. 

Skrevet

Dette er grunnen til at jeg er livredd for å kjøre bil , siden menn er så aggressive og voldelige i trafikken :( Skjønner godt du ble redd ts, jeg hadde nok begynt å grine om dette skjedde med meg. En venninne ble slått i ansiktet med en flaske ved Storo-senteret her i Oslo en gang. Synd at menn ikke kan oppføre seg :( Anmeld! Og del gjerne på fb til skrekk og advarsel. 

Anonymkode: 7dbcd...bff

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Oi han høres ustabil ut. Mener han at han skal levere en anmeldelse av deg der han anklager deg for å manipulere han med vifting av hendene, til å rygge inn i et skilt? Det er jo helt koko bananas. Politiet kommer til å få seg en god latter ihvertfall. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Kontakt politiet,  og gi denne forklaringen, og rådfør deg med hva du kan gjøre? Truende adferd i trafikken er ikke greit. 

• Nyttig 1
Skrevet

Slapp av. Den mannen hadde sikkert en veldig dårlig dag og tok det ut på deg. Min erfaring er at menn som er så sinna i trafikken sliter med personlige problemer i livet sitt. 

Anonymkode: ba155...33b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han kommer absolutt ingen vei og burde levert inn førerkortet... 

Du kan ta det med ro, han hadde nok stått opp med den gærne foten og vil ta det utover noen 😂

• Liker 2
Skrevet
Mardina skrev (2 timer siden):

Han kommer absolutt ingen vei og burde levert inn førerkortet... 

Du kan ta det med ro, han hadde nok stått opp med den gærne foten og vil ta det utover noen 😂

Takk ❤️

Det var helt grusomt! Forstår ikke hvordan folk kan bli så aggressive å ekle. 

• Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor ringte du ikke politiet da han fulgte etter deg? Husk det neste gang, mange ustabile tullinger der ute.

Anonymkode: cce43...68a

• Hjerte 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk ❤️

Det var helt grusomt! Forstår ikke hvordan folk kan bli så aggressive å ekle. 

Det er kanskje ingen trøst, men husk at det finnes mennesker i trafikken med diverse issues, enten det er psykisk sykdom, vrang personlighet eller rus. Er mange rusede mennesker i trafikken også. Syns du håndterte dette på en smart måte, ved å kjøre til en bensinstasjon der det i det minste er andre mennesker tilstede. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ringte du ikke politiet da han fulgte etter deg? Husk det neste gang, mange ustabile tullinger der ute.

Anonymkode: cce43...68a

Jeg ringte de senere. Visste ikke hva jeg skulle gjøre der å da, han sto rett fremfor meg å ringte politiet selv å da tenkte jeg at da kommer de vel. Noe de ikke gjorde. Jeg kjørte da hjemover i sjokk og måtte lande litt, før jeg fant ut at det kunne være lurt å loggføre hendelsen dersom han er gal nok til å dukke opp hjemme hos oss. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette er grunnen til at jeg er livredd for å kjøre bil , siden menn er så aggressive og voldelige i trafikken :( Skjønner godt du ble redd ts, jeg hadde nok begynt å grine om dette skjedde med meg. En venninne ble slått i ansiktet med en flaske ved Storo-senteret her i Oslo en gang. Synd at menn ikke kan oppføre seg :( Anmeld! Og del gjerne på fb til skrekk og advarsel. 

Anonymkode: 7dbcd...bff

*Noen menn, samt noen kvinner. 

Skrevet

Du må ikke vifte med hånden sånn. Mange ustabile personer kan komme å deie deg ned om du holder på med slikt kroppspråk. Folk er meget irritabel i trafikken. Anbefaler at du kjører inn i en busslomme om du ikke holder fartsgrensen (altså korrigert i forhold til bil og speedometer).

Du hadde flaks denne gangen som ikke fikk deg en på tygga.

Anonymkode: 9ca74...ab1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...