Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger litt råd.

Har vært på ett par dater med en mann,og på date nr 3 hadde vi sex.

Vi har nå avtalt ett nytt møte,hvor vi igjen er klare for mer sex.

Frykter vel litt at jeg nå kanskje kun har blitt en å ha sex med,eller kan dette også være en måte å se om det kan bli noe mer på?

Jeg ønsker meg innerst inne en kjæreste, men selv om jeg er voksen,synes jeg dette dating greiene er vanskelig. 

Jeg kjenner jo ikke personen godt nok ennå til å vite om vi passer sammen, men i senga gjør vi tydeligvis det😉

Anonymkode: c2e9c...789

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avklaring. "Er du ute etter et forhold eller bare ute etter fwb?"

Anonymkode: 91d46...916

• Liker 1
Skrevet

Dere har ikke snakka om hva dere er ute etter? Er ikke det ganske vanlig å avklare?

Anonymkode: f0db1...6cc

• Liker 1
Skrevet

På sikt ønsker jeg meg nok en kjæreste 

Anonymkode: c2e9c...789

Skrevet

Hvorfor har du ikke spurt om dette før dere hadde sex??

Skrevet

Enkelte finner forhold/kjærester på den måten. Kan vel funke, men personlig tror jeg ikke det skjer på den måten før jeg opplever det. Og jeg forventer ikke noe mer. Spesielt ikke når man ikke har snakka om det. Noe jeg gjør før jeg treffer folk. Hva man vil og ikke vil, hva man liker og ikke liker osv... 

Skrevet

Vi startet som fwb. Eller rettere sagt, vi hadde ons, bestemte oss for å møtes igjen for sex da sexen var helt fantastisk og vi begge var klare på at vi kun var ute etter sex. Så møttes vi daglig for sex før vi begge innså at her var det noe mer. Nå er vi gift og har 3 barn.

Skrevet

FWB funker bare for ytterst ytterst få, og da spesielt menn. Hilsen mann 40+ som har holdt veldig mange på gress opp igjennom livet bare for sex. funker altså for meg, men jeg har forårsaket mange knuste hjerter, og angrer bittert på det nå 😪

Anonymkode: 9bfdd...f35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...