AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Skrevet 26. november 2023 Hva syns du er mest irriterende, hundeeiere som ikke plukker opp etter hunden på offentlige områder, eller katteeiere som gir blanke i at katten gjør ærendet sitt i private bed og sandkasser? Anonymkode: 00ac5...bba
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #2 Skrevet 26. november 2023 Synes det aller verste er når hundeeiere plukker opp bæsjen i pose, knytter den og slenger den rett ut i naturen😖 Går mye i skogen, og finner slike bæsjeposer liggende "overalt". Er hundeeier selv btw. Anonymkode: bfb22...dc4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Skrevet 26. november 2023 Hundebæsj fordi dette er nettopp der folk ferdes. Irriterende med møkk uansett, men bedre at den ligger i et blomsterbed enn klint inn i de nye skoene dine. Anonymkode: 776b4...c2b 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Skrevet 26. november 2023 Mest hester som driter svære møkk klatter midt i turveier. Jeg synes det er litt rart at det eneste dyret vi forventer sporløs ferdsel av er hunder. Katter som driter i sandkasser der barn leker er et herk og det har vært et stor problem både i barnehagen og på den private lekeplassen i nabolaget men katter som gjør fra seg i blomsterbed plager meg ikke så lenge de ikke ødelegger bedet i samme slengen og det er det jo også noen som gjør. Hundedrit langs veien er lite hyggelig men de som driter utenfor løypa plager meg lite. Anonymkode: 40bf8...454 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Skrevet 26. november 2023 Hundeeiere som putter det i poser også lar de posen ligge igjen Anonymkode: 625cc...e48
Anonymbruker*** Skrevet 26. november 2023 #6 Skrevet 26. november 2023 Det verste jeg vet er brevdueeiere. Så lei av å bli neddritt og sitti på! Signer statuen av Churchill på Solli plass 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå