AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Skrevet 26. november 2023 Prøvd å søke litt opp, men da kommer det lite informasjon. Er kvinne i 30 årene, ikke fått barn enda. Jeg opplever at vulva eller vagina har forandret seg, altså de indre kjønnsleppene mine var mer fint brettet ut enn hva de er nå, nå ser jeg de har blitt nesten litt skrukkete eller innskrumpet. Har fast partner og testet med for alle mulig kjønnssykdommer. Og når jeg har hatt gynokolog sjekk har de ikke nevnt noe. Er dette normalt? Er det normalt at vagina forandres i utseende? Eller er dette noe jeg burde ta opp med gynokolog? Bare saklig svar, useriøse svar rapporterer jeg. Anonymkode: 1f88a...663
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #2 Skrevet 26. november 2023 Opplevde det samme når jeg var i midten av 20årene. De indre kjønnsleppene endret utseende, jeg hadde ikkje barn, eller var gravid eller noen kjønnssykdommer. Noen år etter at jeg oppdaget dette, var jeg hos gynekolog. Utnyttet muligheten til å spørre ang. dette, og det er visst ingenting unormalt med at det skjer. Anonymkode: 46b46...607 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Skrevet 26. november 2023 Alt gjemt forandrer seg også, akkurat som de ytre tingene. Helt normalt. Anonymkode: 60111...d72
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Skrevet 26. november 2023 De indre kjønnsleppene mine har forsvunnet! 😂 Dvs, jeg husker ikke hvordan de så ut før jeg fikk barn (har to) eller hvor store de var, men husker godt etter siste fødsel at jeg måtte ned med speil for å sjekke stingene. Tenkte «Shit! Her var det åpent!!» 😂😂 naturlig nok, siden det var kort tid etter fødsel, og ting har definitivt lukket seg igjen, men som sagt er de indre kjønnsleppene «borte». 🤷♀️ Gynekologen påpekte det faktisk også på et tidspunkt, og tok da en vevsprøve for å sjekke meg for en eller annen hudsykdom som kunne forårsake at huden i underlivet vokste sammen (tror jeg)… Anonymkode: 786dd...676
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De indre kjønnsleppene mine har forsvunnet! 😂 Dvs, jeg husker ikke hvordan de så ut før jeg fikk barn (har to) eller hvor store de var, men husker godt etter siste fødsel at jeg måtte ned med speil for å sjekke stingene. Tenkte «Shit! Her var det åpent!!» 😂😂 naturlig nok, siden det var kort tid etter fødsel, og ting har definitivt lukket seg igjen, men som sagt er de indre kjønnsleppene «borte». 🤷♀️ Gynekologen påpekte det faktisk også på et tidspunkt, og tok da en vevsprøve for å sjekke meg for en eller annen hudsykdom som kunne forårsake at huden i underlivet vokste sammen (tror jeg)… Anonymkode: 786dd...676 Okei, da regner jeg med gynokologen hadde sagt noe til meg 😅 Anonymkode: 1f88a...663
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Skrevet 26. november 2023 Det er ingen trøst men bare vent til du blir enda eldre. Ja det endrer seg der nede når man blir eldre. Ikke at du er gammel. Men alt endrer seg ethvert som årene går. Jeg ble sjokka da plutselig alt ble slapt der nede, noe som er normalt. Collagen og alt det andre avtar med årene. Det er jo veldig individuelt hva tid det starter og hvor fort det skjer. Jeg er i 50 årene, ting skjer gradvis. Man kan ikke forvente og være lik der som når man var yngre. Anonymkode: d6d78...e0c
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #7 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ingen trøst men bare vent til du blir enda eldre. Ja det endrer seg der nede når man blir eldre. Ikke at du er gammel. Men alt endrer seg ethvert som årene går. Jeg ble sjokka da plutselig alt ble slapt der nede, noe som er normalt. Collagen og alt det andre avtar med årene. Det er jo veldig individuelt hva tid det starter og hvor fort det skjer. Jeg er i 50 årene, ting skjer gradvis. Man kan ikke forvente og være lik der som når man var yngre. Anonymkode: d6d78...e0c Sant det du sier, var egentlig ikke ment som et spørsmål av usikkerhet, for jeg blåser helt ærlig i hvordan jeg ser ut nedentil. Men var vel mer ment som om det er normalt at indre kjønnslepper forandrer seg, og at det ikke er farlig eller bekymringsfult at det skjer. Tusen takk for svar, da kan jeg slappe litt mer av😊 Anonymkode: 1f88a...663
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå