Gå til innhold

Skallfasett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg har vært hos et kjent tannlegesenter i Oslo og fått satt i to skallfasetter på fortennene. Jeg ser nå i etterkant at den ene er litt mørkere enn den andre, spesielt på yttersiden av høyre tann. I tillegg når ikke fasetten helt opp i tannkjøttet slik at det blir et lite hulrom mellom fasetten og tannen som ser mørkere ut. Den venstre fortanna derimot, er plassert slik at det ikke er noe hulrom. Jeg nevnte dette til tannlegen som bare fylte inn dette hulrommet med en fylling. Men dette ser fortsatt mørkere ut i forhold til den andre tanna. 

Jeg vet at man ikke har mulighet til å gjøre endringer etter at skallfasettene er limt fast. Jeg var usikker på om det er verdt å klage, da dette er detaljer som jeg trodde kun jeg så. Jeg har spurt noen andre, som mener det samme dersom man ser nærme, men at dette ikke er så synlig helthetsmessig. Dette er likevel noe som plager meg, da jeg har betalt en del for disse skallfasettene, og da forventer jeg at det også skal se bra ut i detaljene. Jeg vurderer nå å klage, og lurer på om det er noen som har opplevd noe lignende, og eventuelt hvordan dere har gått fram til å klage, og hva resultatet ble. 

I tillegg er jeg usikker på om jeg ønsker å få det fikset samme sted, da jeg har hatt flere dårlige opplevelser med at ting ikke blir ordentlig gjort - noe jeg syntes er rart da dette er et kjent tannlegesenter med 5 stjerner i Google anmeldelser. Jeg lurer derfor på om noen som har gode erfaringer med skallfasetter og hvilken tannlege dere dro til?

Setter pris på all svar, hilsen en fortvilet kvinne:/

Anonymkode: 59e92...d7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo dette er grunnlag for reklamasjon, her har det skjedd feil hos tannteknikker. Jeg fikk porselenstenner hos en tannspesialist med mange "5 stjerner", jeg måtte reklamere (og krangle). 

Det jeg ville ha gjort er å oppsøke tannteknikeren som lagde fasettene, og få nye på garanti.
Du kan ringe tannlegekontoret og høre hvor det ble gjort. Hvis du ønsker at annen tannlege skal utføre jobben, må du betale for selve jobben selv. Og det er den som er kostbar. 

Anonymkode: c8efa...e76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...