Gå til innhold

Vennskap som kommer og går.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn på 6 år som har vært med en annen venn flere ganger i uka i flere år. Nå er det brått slutt siden det andre barnet har fått en ny venn. Mitt barn har også blitt venn med annen, men bor lenger unna så ikke mye sammen på fritiden. 

Pleier man å velge venner i denne alderen som varer lenge? Kan vi tenke dette vennskapet er over? Kommer det og går mye i denne alderen? Har vart noen mnd nå. Det andre barnet er ikke interessert i mitt barn lenger og ser mitt barn også har gitt opp. 

Anonymkode: 94bfe...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har et barn på 6 år som har vært med en annen venn flere ganger i uka i flere år. Nå er det brått slutt siden det andre barnet har fått en ny venn. Mitt barn har også blitt venn med annen, men bor lenger unna så ikke mye sammen på fritiden. 

Pleier man å velge venner i denne alderen som varer lenge? Kan vi tenke dette vennskapet er over? Kommer det og går mye i denne alderen? Har vart noen mnd nå. Det andre barnet er ikke interessert i mitt barn lenger og ser mitt barn også har gitt opp. 

Har forresten snakket med foreldrene, men vi kan selvsagt ikke tvinge på noen vennskap heller. Syns det er sårt og se på mitt barn bli ekskludert men.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har forresten snakket med foreldrene, men vi kan selvsagt ikke tvinge på noen vennskap heller. Syns det er sårt og se på mitt barn bli ekskludert men.  

Hei TS... det er bare å bli vant til det dessverre.. og å snakke med.andre foreldre er stort sett bortkastet. Snakker av erfaring...

Anonymkode: c57ed...3b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...