AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Del Skrevet 26. november 2023 Bare lurer på hva som er vanlig å betale når katten skal bo hos noen i 4-6 uker, og jeg betaler all mat, sand, tar med kattens utstyr og leverer og henter? Døgnpris er jo for dyrt tenker jeg. Anonymkode: 04baa...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 26. november 2023 #2 Del Skrevet 26. november 2023 Tenker det kommer veldig an på hvem som hadde passet katten. Med nær familie og nære venner gjør vi slike tjenester for hverandre gratis. Hadde jeg f.eks bedt søskenbarn eller andre gjøre det som en liten jobb hadde jeg nok i utgangspunktet tilbudt ca 200 kroner dagen (gitt at det ikke var så lsng reisevei). Rundt 200 kroner timen. Om jeg hadde bedt nabo eller andre jeg ikke har noen nær relasjon til hadde jeg lagt meg på samme pris som profesjonelle tar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Del Skrevet 26. november 2023 c_buk skrev (4 minutter siden): Tenker det kommer veldig an på hvem som hadde passet katten. Med nær familie og nære venner gjør vi slike tjenester for hverandre gratis. Hadde jeg f.eks bedt søskenbarn eller andre gjøre det som en liten jobb hadde jeg nok i utgangspunktet tilbudt ca 200 kroner dagen (gitt at det ikke var så lsng reisevei). Rundt 200 kroner timen. Om jeg hadde bedt nabo eller andre jeg ikke har noen nær relasjon til hadde jeg lagt meg på samme pris som profesjonelle tar. Hva tar profesjonelle? ts Anonymkode: 04baa...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Del Skrevet 26. november 2023 c_buk skrev (5 minutter siden): Tenker det kommer veldig an på hvem som hadde passet katten. Med nær familie og nære venner gjør vi slike tjenester for hverandre gratis. Hadde jeg f.eks bedt søskenbarn eller andre gjøre det som en liten jobb hadde jeg nok i utgangspunktet tilbudt ca 200 kroner dagen (gitt at det ikke var så lsng reisevei). Rundt 200 kroner timen. Om jeg hadde bedt nabo eller andre jeg ikke har noen nær relasjon til hadde jeg lagt meg på samme pris som profesjonelle tar. De skal ha kattene hjemme hos seg så det blir ikke reisevei for de. Ts Anonymkode: 04baa...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 26. november 2023 #5 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva tar profesjonelle? ts Anonymkode: 04baa...946 Mitt raske google-søk viste 300-400 kroner i lavsesong. Ofte inkluderer det mat osv. Så jeg ville nok lagt meg på 200-400 kroner per dag, alt ettersom hvor godt jeg kjente passerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg ville gitt iallefall 150-200 kr. Jeg tar 180,- for å passe katter i kattens hjem, og da ordner jeg mat, vann, kasse, kos og lek. Jeg betaler 150-200 kr pr dag for at noen kommer hit å passer mine, en halvtimes tid pr dag. Anonymkode: 2f8e8...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #7 Del Skrevet 26. november 2023 Når det er snakk om så lang tid ville jeg valgt en venn/slektning, evt en «privat» (ikke profesjonell) som ønsker å passe katten fordi de syns det er koselig å ha katt hjemme hos seg. Pris kan dere bli enige om. Et sted mellom 1-2000 kr uken er sikkert innenfor. Anonymkode: ddea5...d2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #8 Del Skrevet 26. november 2023 c_buk skrev (1 time siden): Mitt raske google-søk viste 300-400 kroner i lavsesong. Ofte inkluderer det mat osv. Så jeg ville nok lagt meg på 200-400 kroner per dag, alt ettersom hvor godt jeg kjente passerne. Kjenner de ikke Ts Anonymkode: 04baa...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #9 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjenner de ikke Ts Anonymkode: 04baa...946 1000 kr uka er passe. Anonymkode: 3ddcb...9ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå