AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Skrevet 26. november 2023 Jeg er forelsket i en jente og jeg kan fortsatt ikke glemme henne. Jenta sa nei til dating og ville at vi skulle forbli venner, men jeg godtok ikke det heller. Det er bedre enn det var før, men fortsatt føler dårlig. Kjenner henne for 3 måneder. Hva kan jeg gjøre for å glemme henne? Anonymkode: 72e14...0ef
TLR Skrevet 26. november 2023 #2 Skrevet 26. november 2023 Akseptere det og forelskelsen vil gå over. Prøv å date noen andre 2
TLR Skrevet 26. november 2023 #3 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg er forelsket i en jente og jeg kan fortsatt ikke glemme henne. Jenta sa nei til dating og ville at vi skulle forbli venner, men jeg godtok ikke det heller. Det er bedre enn det var før, men fortsatt føler dårlig. Kjenner henne for 3 måneder. Hva kan jeg gjøre for å glemme henne? Anonymkode: 72e14...0ef Er du vant til å få ja for det meste så har du nok problemer med å akseptere et nei. Men ingen vits i å mase på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå