AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg har har hatt bil i litt over ett år og kjørt forbi flere bommer men aldri fått en regning. Hvor får jeg ordnet opp i det? Anonymkode: 3abde...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #2 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har har hatt bil i litt over ett år og kjørt forbi flere bommer men aldri fått en regning. Hvor får jeg ordnet opp i det? Anonymkode: 3abde...4b2 Du bør sjekke digipostkassen din… eventuelt har regningen gått til forrige bileier og han har betalt for deg. Anonymkode: 208ac...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du bør sjekke digipostkassen din… eventuelt har regningen gått til forrige bileier og han har betalt for deg. Anonymkode: 208ac...12f Ikke noe på digipost. Men ikken måte å sjekke opp i dette? Anonymkode: 3abde...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wedding Skrevet 26. november 2023 #4 Del Skrevet 26. november 2023 Til meg kommer fakturaen på mail, kommer ikke så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Del Skrevet 26. november 2023 Wedding skrev (50 minutter siden): Til meg kommer fakturaen på mail, kommer ikke så ofte. Da må du ha gitt bompengeselskapet epostadressen din, og det virker det ikke som at TS har gjort. Noen selskap fakturerer ikke før summen har gått over 500kr. Kan jo være derfor du ikke har fått faktura enda? Anonymkode: 208ac...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 27. november 2023 #6 Del Skrevet 27. november 2023 21 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har har hatt bil i litt over ett år og kjørt forbi flere bommer men aldri fått en regning. Hvor får jeg ordnet opp i det? Anonymkode: 3abde...4b2 Hva slags bil er det, og kjøpte du den ny eller brukt? Kan det være et eksisterende autopass-abn. på bilen? Isåfall er det tidligere eier som fortsatt betaler for dine bompasseringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #7 Del Skrevet 27. november 2023 newman01 skrev (12 timer siden): Hva slags bil er det, og kjøpte du den ny eller brukt? Kan det være et eksisterende autopass-abn. på bilen? Isåfall er det tidligere eier som fortsatt betaler for dine bompasseringer. Kjøpte den brukt. Men ville ikke tidligere eier kontaktet meg om de fikk regningen tenker jeg da.. Anonymkode: 3abde...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 28. november 2023 #8 Del Skrevet 28. november 2023 Det kommer an på om personen er en ryddig person med full kontroll på avtalegiroene sine det da. Mange har avtalegiro som bare surrer og går i maaaange år før de oppdager noe rart. Så du kan risikere at du får en telefon fra en oppgitt bilselger som innser at du har kjørt gratis i bomringen et års tid, og ønsker pengene tilbake. Men har du ikke ordnet autopassbrikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 28. november 2023 #9 Del Skrevet 28. november 2023 Du må opprette profil hos ditt lokale bomselskap, så får du i hvert fall orden på ting fra nå av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #10 Del Skrevet 28. november 2023 Har du ikke skaffet deg autopassbrikke? Jeg får mine regninger rett i nettbanken. Jeg har autogiro på alt man kan ha det på. Anonymkode: 3a559...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #11 Del Skrevet 29. november 2023 Logg inn på bompengeselskapet ditt. Under "min side" eller lignende. Der ser du oversikt over bompasseringer og evnt ubetalte regninger. Når det er sagt så skal de jo sende regning. Sjekk at du har registrert riktig kontaktinformasjon? Anonymkode: 66591...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #12 Del Skrevet 3. desember 2023 ti10 skrev (På 28.11.2023 den 8.39): Du må opprette profil hos ditt lokale bomselskap, så får du i hvert fall orden på ting fra nå av. Men det har jeg prøvd. Fikk hjelp til å bestille sånn bombesikke. Så gikk tiden og full ikke noe og ting har vært glemt til nå. Anonymkode: 3abde...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #13 Del Skrevet 3. desember 2023 Får rett i nettbanken. Anonymkode: 3360c...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #14 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 29.11.2023 den 15.21): Logg inn på bompengeselskapet ditt. Under "min side" eller lignende. Der ser du oversikt over bompasseringer og evnt ubetalte regninger. Når det er sagt så skal de jo sende regning. Sjekk at du har registrert riktig kontaktinformasjon? Anonymkode: 66591...d0d Hvordan vet jeg hvilken selskap? Anonymkode: 3abde...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #15 Del Skrevet 3. desember 2023 Når jeg skal registrere bil og fp bombesikker. Hva betyr avtalrnavn?🙈 Anonymkode: 3abde...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #16 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 3.12.2023 den 22.10): Men det har jeg prøvd. Fikk hjelp til å bestille sånn bombesikke. Så gikk tiden og full ikke noe og ting har vært glemt til nå. Anonymkode: 3abde...4b2 Men har du kjørt noe særlig i bom da? Har du elbil? Hvis du har bestilt brikke så kan du logge inn på selskapets nettsider (de som sendte deg brikken) og sjekke antall passeringer og skyldig beløp der. Anonymkode: 208ac...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå