Gå til innhold

Fikk du bedre oppvåkning av sånn vekkerklokke/lampe som gradvis lyser opp rommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker det? 😀

Anonymkode: d4300...d20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det funker veldig bra. Brukt det i snart 10 år, helt supert.

Anonymkode: 77544...3f4

Skrevet

Absolutt, jeg er veldig fornøyd med min fra Philips. Den har også fuglesang som alarmlyd i stedet for sånn irriterende pipelyd 😄 Jeg våkner ofte av bare lyset før alarmlyden kommer, mye mer behagelig enn å bråvåkne av mobilalarmen!

Skrevet

Ja, så mye deiligere enn alarm.

Anonymkode: 1f5ff...f5e

Skrevet

Absolutt ikke :ler: . Jeg prøvde to slike og begge var det en feil på så de kunne finne på å sette på radio på max volum (til tross for at jeg brukte fuglekvitteret som vekkelyd) og slå lyset på max på de rareste tider av døgnet. Reklamerte på den første og fikk ny, men da den også begynte med samme tullet så var det bare å droppe. Skvatt jo nesten ut av senga da den gjorde det der rett etter jeg hadde sovnet en kveld...

Skrevet
Cata skrev (21 minutter siden):

Absolutt ikke :ler: . Jeg prøvde to slike og begge var det en feil på så de kunne finne på å sette på radio på max volum (til tross for at jeg brukte fuglekvitteret som vekkelyd) og slå lyset på max på de rareste tider av døgnet. Reklamerte på den første og fikk ny, men da den også begynte med samme tullet så var det bare å droppe. Skvatt jo nesten ut av senga da den gjorde det der rett etter jeg hadde sovnet en kveld...

Så fordi du prøvde to som hadde feil, så fungerte det ikke for deg? Hvordan vet du at det ikke vil fungere hvis du ikke har prøvd en som er i orden?

• Liker 2
Skrevet

Det funker når det er mørkt ute, ikke like bra om sommeren. 

Anonymkode: 6c0a7...448

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det funker når det er mørkt ute, ikke like bra om sommeren. 

Anonymkode: 6c0a7...448

Hvis man har det mørkt på rommet så spiller det jo ikke noen rolle om det er sommer eller vinter.

Anonymkode: 1f5ff...f5e

Skrevet

Kan jeg aldri tro hadde funket. Jeg må ha en sånn gammeldags bjellealarm som uler over hele huset for å våkne. Er helt borte på morgenen😄

Anonymkode: 5af79...dc6

Skrevet

Jepp, veldig fornøyd med den! Enklere å stå opp, spesielt her hvor det er mørketid. Har bare en Philips hue lampe som har en slik funksjon, så den er uten lyd. Har alarm på mobilen i tillegg, men våkner oftest før alarmen når lyset skrur seg på. 

Anonymkode: fd8b7...bb5

• Liker 1
Skrevet

Jepp, hatt det siden jeg flyttet til nord-norge. Bruker det når det er mørketid. Universitetet tilbyr tilogmed lysterapi til studentene om morgenen for å våkne opp. Særlig utvekslingsstudenter som ikke er vandt med mørket. 

Er veldig fornøyd med min Philips lampe, den med hull i. Forskjellige ringelyder og innstillinger. Puste øvelser og innsovningslyder. Kan styres fra tlf, kobles opp med wifi. 

Anonymkode: a45c5...438

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...