AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg har lenge brukt cosmica hudpleieserie fra apoteket, men føler ikke den gir så mye fukt lenger. Trenger tips til noen gode hudpleieserier som er bra for sensitiv hud og som gir mye fukt og som ikke koster skjorta Anonymkode: ed5d6...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 26. november 2023 #2 Del Skrevet 26. november 2023 Hvilke produkter fra Cosmica er det du har brukt? De har flere produktserier beregnet på ulike hudtyper. Ellers er Bioderma Sensibio beregnet på sensitiv hud, de har bl.a. en god fuktighetskrem og fuktmaske for tørr hud. Skumrensen vil jeg imidlertid ikke anbefale til tørr hud, da den inneholder såpestoffer som kan virke litt uttørkede. Gode og rimelige renseprodukter for tørr og sensitiv hud er bl.a. CeraVe Hydrating Cleanser, La Roche-Posay Toleriane Cleansing Milk og Lumene Nordic Hydra Oat Milk Oil Cleanser. Decubal har flere ansiktskremer beregnet på tørr og sensitiv hud. Avene Tolerance har rens og fuktighetskremer. Du kan også sjekke Greek Yoghurt -produktene fra Korres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 26. november 2023 #3 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg elsker elsker sensai og Estee Lauder ! Jeg er 43 år,og bruker produkter til min aldrende hud. Disse gir rikelig godt med fuktighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg liker veldig godt rensebalmen fra Paulas Choice på vinterstid, den gir mye fukt synes jeg. Og Paulas Choice Resist intensive repair cream, helt super for tørr vinterhud. Anonymkode: 58bdc...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå