AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Del Skrevet 26. november 2023 ? Anonymkode: e0db9...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #2 Del Skrevet 26. november 2023 Den varme julekosen og kvelder under pledd 🤗 Anonymkode: 46fc2...dd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Del Skrevet 26. november 2023 Ring på fingeren. Neida, han har ikke like lyst å gifte seg som meg så jeg håper egentlig bare på en koselig jul med mye fri. Gjerne litt snø ute så vi kan ake i bakken og bare være barnslige sammen. Anonymkode: 9a6aa...97a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Del Skrevet 26. november 2023 Vi gir ikke hverandre gaver, ingen bryr seg heller om det. Vi får noen gaver og er gla uansett om det er et par strikkesokker ( egentlig den aller beste gaven spør du meg ❤️) eller airfryer som i fjor. Jeg elsker og gi gaver, og legger ned mye omtanke i det. Svigerinna mi elsker julegaver og hun får av oss og alle rundt hun er litt i samme katorogi som barna her hjemme 😅🥰 men det er hennes kjærlighetspråk. Anonymkode: 2ba65...52e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Del Skrevet 26. november 2023 Årets julegave til oss begge to kommer etter julen Anonymkode: a819d...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Del Skrevet 26. november 2023 Min mann er muslim så jeg gir ikke og får heller ikke julegave. Egentlig veldig deilig 😅 Men han kjøpte meg ny mobil til bursdagen min + en god middag:) Anonymkode: a3770...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #7 Del Skrevet 26. november 2023 En weekendtur i en annen by helt alene. Jeg har vært hjemme alene i 5 uker hvor jeg og 2 barn har vært syke i 3 uker. Er så utslitt. Er i stor mangel på egentid og egenomsorg. Anonymkode: 1c10e...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #8 Del Skrevet 26. november 2023 At han ikke jobber så mye i jula ❤️ Anonymkode: 6be80...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiske Skrevet 26. november 2023 #9 Del Skrevet 26. november 2023 Ønsker meg bilde på veggen av ham. Har gitt ham noen bilder av ham jeg liker veldig godt, og ønsker meg på lerret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 26. november 2023 #10 Del Skrevet 26. november 2023 Han synes jeg er veldig vanskelig å finne julegave til. Det er nok fordi jeg aldri ønsker meg noe. Synes jeg har alt. Derfor kjøper han oftest en parfyme, body lotion, skjerf o.l. Èn gang overrasket han meg stort. Hadde prøvd en kjole i en butikk, og falt aldeles for den. Dessverre sa eier at den ikke var til salgs. Den skulle datteren hennes, som snart kom hjem på juleferie, få. Om datteren ikke likte den, så skulle hun ringe meg. Ingen ringte, og jeg var selvfølgelig skuffet. Julaften pakket jeg opp kjolen i gave fra mannen! Damen i butikken hadde ringt ham og spurt om han hadde kjøpt julegave til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå